خانه » سرقت ۱۰ میلیاردی از بهشت زهرا

سرقت ۱۰ میلیاردی از بهشت زهرا

0

## سرقت کابل برق در بهشت زهرا: باند ۱۰ نفره سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار روز آنلاین، سردار علی گودرزی پور، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری ۱۰ سارق و مالخر کابل برق در بهشت زهرا خبر داد. وی در خصوص جزئیات این پرونده گفت: در اواسط شهریور ماه امسال، یک فقره پرونده سرقت کابل برق به همراه یک سارق به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران واصل شد.

گودرزی پور با تشریح نحوه دستگیری اولین سارق گفت: ماموران کلانتری ۲۰۵ بهشت زهرا در حین گشت زنی در محدوده بهشت زهرا، یک مرد جوان حدود ۳۰ ساله را در حال سرقت کابل برق مشاهده کردند. این فرد بلافاصله دستگیر و در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که به همراه ۵ نفر دیگر از همدستانش اقدام به سرقت از دکه های سوپرمارکت، سیم و کابل برق، و ترانس در بهشت زهرا می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از اولین سارق، کارآگاهان طی یک عملیات همزمان در محدوده باقرشهر، 5 سارق دیگر را که همدست سرکرده باند بودند، دستگیر کردند.

گودرزی پور عنوان کرد: تمام اعضای باند در بازجویی های پلیسی به سرقت معترف شدند و گفتند: ما در ساعات خلوت اقدام به سرقت می کردیم و سپس اموال سرقتی را به چهار نفر مالخر می فروختیم و پول حاصله را بین خودمان تقسیم می کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از اعترافات اعضای باند سرقت، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی، هر چهار خریدار اموال مسروقه را در جنوب تهران دستگیر کردند. این افراد نیز در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف شدند.

سردار گودرزی پور گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای باند سرقت و اعتراف صریح به جرم خود، ارزش ریالی اموال سرقتی طی چهار ماه فعالیت این باند، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *