خانه » پویش « ایران همدل» چگونه کار می‌کند؟

پویش « ایران همدل» چگونه کار می‌کند؟

0

## همبستگی ملی در حمایت از مردم لبنان و فلسطین

با آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین، موجی از همدلی و همراهی در میان مردم ایران به راه افتاد تا بار دیگر نشان دهند که در کنار مظلومان و در برابر ستمگران ایستاده‌اند. پویش “ایران همدل” که پیشتر در دوره کرونا با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده، فعالیت می‌کرد، این بار با تمرکز بر کمک به مردم فلسطین و لبنان، فعالیت خود را از سر گرفته است.

این پویش که با شعار “بنی آدم اعضای یکدیگرند” آغاز شده است، با اتکا به سابقه درخشان خود در کمک رسانی به نیازمندان و با عنایت به ضرورت حمایت از مردم لبنان و فلسطین، با استقبال گسترده مردم روبرو شده است.

از زمان شروع این پویش، روش‌های مختلفی برای جمع آوری کمک‌های مردمی اجرا شده است که از جمله می‌توان به استفاده از کد دستوری #14*، شماره حساب و شماره کارت پویش، و درگاه پرداخت آنلاین در سایت KHAMENEI.IR اشاره کرد.

یکی از ابتکارات شروع شده در این پویش، برنامه‌ای برای حمایت بلندمدت از خانواده‌های آسیب دیده لبنانی است. داوطلبان می‌توانند با ارسال عدد 3 به شماره 3000222، متعهد شوند که هزینه‌های زندگی یک خانواده لبنانی را برای مدتی بین یک ماه تا یک سال بر عهده بگیرند. این اقدام نشان دهنده نگاه جامعه ایرانی به کمک رسانی به عنوان وظیفه‌ای مستمر و نه فقط یک اقدام موقت است.

در کنار این اقدامات، طرح جمع آوری طلا برای کمک به مردم فلسطین و لبنان نیز با استقبال گسترده بانوان ایرانی روبرو شده است. داوطلبان می‌توانند با ارسال عدد 2 به شماره 3000222 در این طرح شرکت کنند.

پویش “ایران همدل” با مشارکت قابل توجه فعالین مردمی جبهه انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی و جوانان انجام می‌شود و با اقدامات مختلف و همراهی مردم انقلاب ایران، در صدد است تا با کمک به مردم فلسطین و لبنان، در مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان نقش خود را ایفا کند.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *