خانه » مبارزه با پیری زودرس با این نوشیدنی ها

مبارزه با پیری زودرس با این نوشیدنی ها

0

## تقویت سیستم ایمنی با نوشیدنی های خوشمزه

**مراقبت از سیستم ایمنی بدن، یک اصل اساسی برای حفظ سلامتی است. عوامل متعددی مثل ابتلا به بیماری هایی مانند ایدز، سرطان، کمبود مواد مغذی و بیماری های التهابی روده می توانند سیستم ایمنی را ضعیف کنند. برای تقویت این سیستم، نوشیدن آبمیوه های غنی از ویتامین و مواد معدنی می تواند موثر باشد.**

**۱. آرامش بخش پرتقال، گواوا و توت فرنگی**

این ترکیب خوشمزه، سرشار از ویتامین C است. برای تهیه آن، نصف فنجان توت فرنگی، یک گواوا و دو عدد پرتقال را بشویید. پرتقال ها را آب بگیرید و گواوا و توت فرنگی را نیز خرد کنید. همه مواد را در مخلوط کن بریزید و قبل از صبحانه، یک لیوان از این نوشیدنی غنی را بنوشید.

**۲. انرژی بخش مویز، اسفناج و آب پرتقال**

مویز، اسفناج و پرتقال در کنار هم، یک نوشیدنی غنی از آهن، ویتامین C و آنتی اکسیدان ها ارائه می دهند. دو مشت مویز، ۶ برگ اسفناج و دو عدد پرتقال را به همراه پوست و دانه ها در مخلوط کن بریزید. یک لیوان از این نوشیدنی را هر روز صبح قبل از صبحانه میل کنید.

**۳. طراوت بخش زردآلو، پرتقال و انگور**

برای تجربه طعم خوشمزه و خواص فراوان این ترکیب، یک انار، ۴ عدد زردآلو، نصف لیمو، یک پرتقال، نصف فنجان آناناس، یک فنجان انگور و نصف لیوان یخ خرد شده را بشویید و دانه هایشان را جدا کنید. همه میوه ها را در مخلوط کن بریزید و بعد از مخلوط شدن، یخ را اضافه کنید.

**۴. طعم سیب و توت، یک ترکیب جادویی**

یک مشت توت، یک لیمو و ۳ عدد سیب را بشویید. آب سیب ها را بگیرید و بقیه میوه ها را خرد کنید. همه مواد را درون مخلوط کن بریزید و تا زمانی که یکدست شوند، مخلوط کنید. در فصول سرد سال، می توانید این نوشیدنی را به دو برابر افزایش دهید تا سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

**۵. انرژی بخش مرکبات**

سه عدد گواوا، ۳ عدد پرتقال، ۳ عدد نارنگی، ۲ عدد لیموترش، یک عدد لیمو و یک قاشق غذاخوری عسل را بشویید. پرتقال ها را آب بگیرید و بقیه میوه ها را خرد کنید. همه مواد را در مخلوط کن بریزید و عسل را به آن اضافه کنید. هر روز صبح قبل از صبحانه یک لیوان بنوشید.

**۶. ویتامین D در یک لیوان کدو و هویج**

یک تکه کدو حلوایی و یک هویج بزرگ را بشویید و خرد کنید. هر دو را به طور جداگانه در آبمیوه گیری بریزید و آبشان را بگیرید. سپس آب آنها را با قاشق مخلوط کنید. روزی یک لیوان از این آب میوه بنوشید.

**۷. انرژی انگور سبز و کشمش**

۸ عدد انگور بزرگ و ۲ قاشق غذاخوری کشمش را بشویید و در مخلوط کن بریزید. یک لیوان آب به آن اضافه کنید و به مدت چند دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شود. هر روز به صورت ناشتا یک لیوان بنوشید.

**۸. طعم خاص سیر، زنجبیل و جعفری**

دو حبه سیر، یک تکه کوچک زنجبیل، یک مشت جعفری، یک سیب سبز و ۳ عدد هویج را بشویید. سیر، زنجبیل و جعفری را له کنید. این سه ماده را به همراه سیب و هویج در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. هر روز ۲۰ دقیقه پس از تهیه آن بنوشید.

**۹. طعم خوشمزه پرتقال، گریپ فروت و توت فرنگی**

یک پرتقال، یک گریپ فروت، یک فنجان توت فرنگی (یا زغال اخته) و یک چهارم آناناس را بشویید، پوست بگیرید و تکه تکه کنید. در آبمیوه گیری یا مخلوط کن قرار دهید و مخلوط کنید.

**۱۰. طعم دلچسب انبه، کیوی و بادام**

۲ عدد انبه، ۳ عدد کیوی، ۲ عدد سیب، یک قاشق غذاخوری تخمه آفتابگردان و ۴ عدد بادام پوست کنده را بشویید، پوست بگیرید و برش دهید. همه مواد را به همراه تخمه آفتابگردان در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. سپس به مدت سه ساعت در یخچال قرار دهید و بعد بنوشید.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *