خانه » تلاش علی پروین برای بخشش قاتل

## تلاش برای نجات جان یک قاتل پشیمان

**یک قاتل در آستانه چوبه دار، به امید بخشش، چشم به کمک علی پروین دوخته است.**

چهار سال پیش، در یک درگیری خونین در محله شمیران نو، یک مرد ۴۰ ساله جان خود را از دست داد. عامل قتل این حادثه، جوانی بود که پس از دستگیری و محاکمه به اعدام محکوم شد.

این جوان، که از اشتباه خود پشیمان بود، از زندان به مادرش سفارش کرد تا به سراغ علی پروین، اسطوره فوتبال، برود. او شنیده بود که پروین در کمک به نیازمندان و محکومان به مرگ فعالیت دارد.

مادر قاتل نیز به امید بخشش، به سراغ پروین رفت و از او درخواست کمک کرد. صبح دیروز، این اسطوره فوتبال برای دیدار با خانواده مقتول و تلاش برای جلب رضایت آنها به دادسرای امور جنایی تهران رفت.

**درگیری خونین در شمیران نو**

این حادثه در خرداد ماه سال ۹۹ رخ داد، جایی که درگیری میان دو گروه جوان در یکی از خیابان‌های محله شمیران نو، به مرگ مرد ۴۰ ساله منجر شد.

مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که عامل قتل، ابتدا با گاز اشک‌آور به مقتول حمله کرده و سپس با چاقو او را به قتل رسانده است.

متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت که از قبل با مقتول اختلاف داشت و روز حادثه به همراه دوستانش به محله او رفته بود تا ساختمانی برای ساخت و ساز ببینند. او ادعا کرد که در جریان درگیری، با چاقو به مقتول حمله کرده و از کار خود پشیمان است.

**حکم قصاص**

با وجود پشیمانی متهم، دادگاه کیفری او را به قصاص محکوم کرد. حکم اعدام این جوان پس از تأیید در دیوان عالی کشور، به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد.

اکنون، با توجه به تلاش علی پروین برای جلب رضایت خانواده مقتول، چشم امید به بخشش و نجات جان این قاتل پشیمان، به وجود آمده است.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *