خانه » تعطیلی سراسری دانشگاه‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تعطیلی سراسری دانشگاه‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

0

در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، معاونت فرهنگی وزارت علوم با صدور دو ابلاغیه، ضمن محکومیت این جنایات و اعلام همبستگی با مردم مظلوم لبنان و مقاومت اسلامی، از روسای دانشگاه‌ها درخواست کرده است تا برنامه‌های ویژه‌ای را برای بزرگداشت شهدای مقاومت و برگزاری تجمعات گسترده در دانشگاه‌ها برگزار کنند.

بر اساس این ابلاغیه‌ها، تمامی کلاس‌های درس در دانشگاه‌های سراسر کشور در روز یکشنبه مورخ 8 مهرماه از ساعت 11 الی 13 تعطیل خواهد بود تا دانشجویان و اساتید بتوانند با حضور در مساجد و میادین اصلی دانشگاه‌ها، به صورت متحد و یکپارچه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

معاونت فرهنگی وزارت علوم با اشاره به سکوت مرگبار مجامع جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، بر لزوم حمایت از مردم مظلوم لبنان و مقاومت اسلامی تأکید کرده است. همچنین، از همه دانشگاهیان دعوت شده است تا با شرکت در این تجمعات، نشان دهند که جامعه دانشگاهی ایران همواره در کنار مظلومان جهان ایستاده است.

در این ابلاغیه‌ها، به نقش مهم تشکل‌های دانشجویی و اساتید در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم اشاره شده است و از آن‌ها خواسته شده است تا با هماهنگی لازم، برنامه‌های متنوعی را برای این منظور تدارک ببینند.

با توجه به اهمیت این موضوع و ضرورت نشان دادن همبستگی با مردم مظلوم لبنان، انتظار می‌رود که دانشگاهیان و دانشجویان با حضور گسترده در این تجمعات، پیام روشنی را به رژیم صهیونیستی و حامیان آن ارسال کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *