خانه » خبر خوش برای آتش‌نشانان تهرانی؛ تحقق رویاهای مسکن

خبر خوش برای آتش‌نشانان تهرانی؛ تحقق رویاهای مسکن

0

در مراسم باشکوه گرامیداشت روز آتش‌نشان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، خبر مسرت‌بخشی برای آتش‌نشانان تهرانی داشت. وی با اشاره به افزایش چشمگیر بودجه آتش‌نشانی در سال‌های اخیر، از برنامه‌ریزی برای تأمین مسکن آتش‌نشانان بی‌مسکن خبر داد.

شهردار تهران با تاکید بر اهمیت خدمات آتش‌نشانان و لزوم قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها، از افزایش ۴۸۰ درصدی بودجه آتش‌نشانی در سه سال اخیر خبر داد و این را گامی مهم در جهت بهبود شرایط کاری و زندگی آتش‌نشانان دانست.

زاکانی همچنین به مشکل مسکن آتش‌نشانان اشاره کرد و با قاطعیت اعلام کرد که این مشکل بزودی حل خواهد شد و آتش‌نشانان بی‌مسکن صاحب خانه خواهند شد. وی این خبر را مژده‌ای برای آتش‌نشانان و خانواده‌هایشان دانست و ابراز امیدواری کرد که با رفع این دغدغه، آتش‌نشانان بتوانند با روحیه بهتر به خدمت‌رسانی به شهروندان بپردازند.

شهردار تهران در ادامه سخنان خود به نقش مهم مجلس شورای اسلامی در حمایت از آتش‌نشانان اشاره کرد و از همکاری نزدیک با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، برای حل مشکلات این قشر زحمتکش خبر داد. وی با اشاره به آشنایی نزدیک قالیباف با مشکلات آتش‌نشانان، ابراز امیدواری کرد که با همراهی ایشان بتوانند برخی از مشکلات موجود در سازمان آتش‌نشانی تهران را از جمله ترخیص تجهیزات آتش‌نشانی از گمرک، مرتفع سازند.

در مجموع، خبر تأمین مسکن برای آتش‌نشانان تهرانی، نشان از توجه ویژه مسئولان شهری به وضعیت این قشر زحمتکش دارد و می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان باشد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *