خانه » جشن عاطفه‌ها و توزیع رایگان نوشت‌افزار در ایلام

جشن عاطفه‌ها و توزیع رایگان نوشت‌افزار در ایلام

0

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در اقدامی خداپسندانه، جشن عاطفه‌ها را با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند برگزار کرد. در این مراسم باشکوه، بیش از ۸ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد، از بسته‌های نوشت‌افزار رایگان بهره‌مند شدند.

مرادی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، با بیان این خبر اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در سه مرحله و با استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در مساجد، مدارس و اماکن عمومی برگزار گردید. وی افزود: هدف از برگزاری این جشن، علاوه بر تأمین نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و مشارکت دانش‌آموزان در کمک به همسالان خود است.

کمیته امداد استان ایلام با تأکید بر اهمیت توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، برنامه‌های متنوعی از جمله اشتغال‌زایی، ارائه خدمات فرهنگی و مسکن‌سازی را در دستور کار خود قرار داده است. در همین راستا، امسال ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است که کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته نیز با کسب رتبه دوم کشوری در زمینه اشتغال‌زایی، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است.

با توجه به اقدامات ارزشمند کمیته امداد استان ایلام، می‌توان امیدوار بود که با مشارکت خیرین و نیکوکاران، تعداد بیشتری از دانش‌آموزان نیازمند از امکانات آموزشی مناسب برخوردار شوند و آینده‌ای روشن در انتظارشان باشد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *