خانه » زهرا کیانی، ستاره درخشان تالو ایران در آسیا

زهرا کیانی، ستاره درخشان تالو ایران در آسیا

0

زهرا کیانی، نماینده شایسته ایران در رشته ووشو، با درخششی خیره کننده در مسابقات قهرمانی آسیا، موفق به کسب دو مدال طلای ارزشمند شد. این ورزشکار توانمند در روزهای دوم و چهارم این رقابت‌ها که در ماکائو برگزار گردید، در فرم‌های جین‌شو و چانگ‌چوان با کسب امتیازهایی بالاتر از رقبای خود، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

دستاورد تاریخی کیانی، علاوه بر افتخارآفرینی برای ورزش ایران، گامی بلند در جهت توسعه رشته تالو در کشورمان محسوب می‌شود. پیش از این، ایران موفق به کسب مدال طلا در بخش انفرادی تالو در مسابقات قهرمانی آسیا نشده بود.

در فرم چانگ‌چوان، کیانی با کسب امتیاز ۹.۷۰۳ به عنوان نخست دست یافت و با اختلاف اندکی نسبت به ورزشکاران ماکائو، ژاپن، هنگ‌کنگ، مالزی و تایپه، نشان طلای این بخش را از آن خود کرد.

این موفقیت در حالی رقم خورد که کیانی پیش از این نیز در فرم جین‌شو با کسب نمره ۹.۶۸۶ به مدال طلا دست یافته بود. این دبل طلایی، نشان از آمادگی بالای این ورزشکار و تسلط وی بر تکنیک‌های پیچیده تالو دارد.

با توجه به این عملکرد درخشان، می‌توان انتظار داشت که زهرا کیانی در آینده نیز افتخارآفرین باشد و نام ایران را در عرصه جهانی ووشو پرآوازه کند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *