خانه » تحولات جدید در موسیقی تلویزیون؛ از «دورها آوایی است» تا «داستان موسیقی»

تحولات جدید در موسیقی تلویزیون؛ از «دورها آوایی است» تا «داستان موسیقی»

0

محسن صفایی فرد، مدیر تولید و تامین موسیقی معاونت سیما، از تحولات جدید در حوزه موسیقی تلویزیون خبر داد و به برنامه‌های آتی این معاونت اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین این تحولات، ادامه مسیر برنامه موفق «دورها آوایی است» با نام جدید «داستان موسیقی» است. در این برنامه، تمرکز بر موسیقی ملل خواهد بود و ارتباط موسیقی با رویدادهای تاریخی، سیاسی و اجتماعی در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

صفایی فرد همچنین به تصویب سند ملی موسیقی اشاره کرد که امکان نمایش سازهای موسیقی در تلویزیون را فراهم می‌کند. با این حال، وی تاکید کرد که این موضوع هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

مدیر تولید و تامین موسیقی معاونت سیما، از اهمیت پرداختن به آرشیو غنی موسیقی ایران و تولید برنامه‌هایی با فرمت‌های جدید برای معرفی این آثار به مخاطبان سخن گفت. وی همچنین به تلاش برای ایجاد ارتباط بیشتر بین موسیقی و تصویر و استفاده از موشن گرافیک برای جذاب‌تر کردن این آثار اشاره کرد.

با توجه به این تحولات، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد برنامه‌های متنوع و جذاب موسیقی در تلویزیون باشیم که به معرفی بهتر و بیشتر این هنر اصیل ایرانی و جهانی کمک کند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *