خانه » علیرضا دبیر: در پاریس رشد ۱۰۰ درصدی داشتیم، اما می‌توانستیم بهتر باشیم

علیرضا دبیر: در پاریس رشد ۱۰۰ درصدی داشتیم، اما می‌توانستیم بهتر باشیم

0

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در برنامه‌ای تلویزیونی به بررسی عملکرد تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در المپیک پاریس پرداخت. وی ضمن ابراز رضایت از کسب مدال‌های بیشتر نسبت به دوره قبل، به برخی انتقادات پاسخ داد و برنامه‌های آینده فدراسیون را تشریح کرد.

دبیر با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق و علمی فدراسیون برای توسعه کشتی، از رشد ۱۰۰ درصدی مدال‌آوری در المپیک پاریس خبر داد. وی همچنین به چالش‌های پیش روی تیم در المپیک توکیو به دلیل همه‌گیری کرونا اشاره کرد و موفقیت‌های تیم در آن دوره را قابل توجه دانست.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص تصمیم‌گیری برای اسکان تیم در خارج از دهکده المپیک توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد که این تصمیم با هدف ایجاد تمرکز بیشتر و کاهش استرس برای کشتی‌گیران اتخاذ شده است. وی همچنین به انتقادات مطرح شده در این زمینه پاسخ داد و بر لزوم انجام چنین تصمیماتی برای بهبود عملکرد تیم تاکید کرد.

دبیر در مورد وضعیت مربیان تیم‌های ملی نیز توضیحاتی ارائه داد و اعلام کرد که هنوز در مورد قرارداد سرمربیان تصمیم نهایی گرفته نشده است. وی از عملکرد محمد بنا و پژمان درستکار تشکر کرد اما به برخی از انتقادات وارد شده به آن‌ها نیز اشاره کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخاب وزن و رقابت بین کشتی‌گیران اشاره کرد و تاکید کرد که تصمیمات فدراسیون بر اساس اصول فنی و منافع تیم ملی اتخاذ می‌شود. وی همچنین به مصدومیت حسن یزدانی و برنامه‌های درمانی او اشاره کرد.

در پایان، دبیر بر لزوم حمایت از کشتی‌گیران و فراهم کردن امکانات مناسب برای آن‌ها تاکید کرد و از همه علاقه‌مندان به کشتی خواست تا به تیم ملی امیدوار باشند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *