خانه » نقدها و دفاعیات سرپرست فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری لیگ و پاداش‌های المپیکی

نقدها و دفاعیات سرپرست فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری لیگ و پاداش‌های المپیکی

0

به گزارش مهر، مهدی مستجاب الدعوه، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، در گفت‌وگویی به برخی از انتقادهای اخیر در خصوص برگزاری مرحله اول لیگ دوومیدانی و پاداش‌های تعیین‌شده برای المپین‌های ایران پاسخ داد.

برگزاری لیگ در شرایط خاص:

مستجاب الدعوه با اشاره به اینکه فدراسیون در شرایطی خاص مسئولیت برگزاری لیگ را بر عهده گرفته، به دلایلی همچون جدول از پیش تعیین‌شده مسابقات، لزوم آماده‌سازی ملی‌پوشان برای بازی‌های داخل سالن و عدم دریافت ابلاغیه رسمی از سوی وزارت ورزش برای لغو مسابقات اشاره کرد. وی تاکید کرد که تصمیم به برگزاری مسابقات بر اساس عقلانیت و با توجه به قوانین و مقررات بوده است.

کیفیت مسابقات:

سرپرست دبیری فدراسیون، از سطح کیفی خوب مسابقات برگزار شده ابراز رضایت کرد و به حضور ۱۶۵ دونده در بخش مردان و پنج تیم در بخش بانوان اشاره کرد.

پاداش‌های المپیکی:

در خصوص پاداش‌های تعیین‌شده برای المپین‌های ایران، مستجاب الدعوه با بیان اینکه این پاداش‌ها بر اساس بودجه فدراسیون و استانداردهای جهانی تعیین شده‌اند، به انتقاداتی که مبنی بر ناچیز بودن این پاداش‌ها مطرح شده بود، پاسخ داد. وی تاکید کرد که تصمیم‌گیری در مورد پاداش‌ها بر عهده هیئت رئیسه بوده و هدف فدراسیون، پرداخت پاداش‌هایی متناسب با توانایی‌های مالی خود بوده است.

برنامه‌های آینده فدراسیون:

سرپرست دبیری فدراسیون، از برنامه‌های آینده فدراسیون برای افزایش اقتدار و بهبود خدمات‌رسانی به ورزشکاران خبر داد. وی به مواردی همچون ایجاد یک سامانه ملی دوومیدانی برای تسهیل امور ورزشکاران و بهبود امکانات مجموعه آفتاب انقلاب اشاره کرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *