خانه » ناگفته‌های یافتن جسد مرد گمشده در آبندان

ناگفته‌های یافتن جسد مرد گمشده در آبندان

0

## در جستجوی “حمید” در اعماق آب بندان

در عصر پنجشنبه، در حاشیه ی روستای کفشگیری، “حمید” 47 ساله به همراه دوستانش به آب بندان روستا رفته بودند. لحظاتی بعد، هنگامی که حمید برای شنا به آب پرید، ناگهان ناپدید شد و دیگر از سطح آب بالا نیامد.

در حالی که دوستان حمید در ابتدا تصور می کردند او با آنها شوخی می کند، با گذشت زمان و عدم ظهور حمید، ناراحتی و وحشت بر چهره ی آنها نمایان شد. آنها فورا به جستجوی دوستشان در عمق آب بندان پرداختند، اما هر چه بیشتر جستجو کردند، ناامید تر شدند.

ناپدید شدن عجیب حمید، آغاز یک جست و جوی چند روزه بود. گروهی از غواصان حرفه ای، نیروهای امداد و نجات هلال احمر، صیادان محلی و اهالی روستا با تمامی تجهیزات و امکانات در این عملیات اشتراک داشتند.

“مهدی قره قاشی” یکی از غواصان تیم آتش نشانی گرگان می گوید: “جستجو در شب به دلیل تاریکی هوا با دشواری های زیادی مواجه بود. دید در آب بندان به دلیل وجود گل و لای و گیاهان به شدت کاهش یافته بود. در حقیقت ما در تاریکی مجبور بودیم هر چیز را با لمس کردن پیدا کنیم.”

“قره قاشی” اضافه می کند: “آب بندان پوشیده از گیاهان و علف بود و طناب غواصان مدام در آن گیر می کرد. این امر عملیات را به طور قابل توجهی دشوار می ساخت. به علاوه، محل دقیق غرق شدن حمید نیز نا مشخص بود. این عوامل هفت روز جستجو را به طول انجامید.”

با وجود مشکلات زیادی که در راستای جستجوی حمید وجود داشت، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به طور کامل در اختیار نیروهای امدادی قرار داشت. صیادان محلی نیز با تور ماهیگیری به امید یافتن جسد حمید در عمق آب بندان ، به نیروهای امدادی پیوسته بودند.

“قره قاشی” با اشاره به این که با استفاده از دستگاه جمع آوری علف و گیاهان ، آب بندان به طور کامل پاکسازی شد، می گوید: ” سرانجام پس از هفت روز جستجو و تلاش ، جسد حمید در ۱۰۰ متری خشکی پیدا شد.”

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *