خانه » هشدار مدیرعامل آبفای گیلان: ۶۰ درصد گیلانی‌ها در حال هدر دادن آب!

هشدار مدیرعامل آبفای گیلان: ۶۰ درصد گیلانی‌ها در حال هدر دادن آب!

0

علیرضا غیاثی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، با اشاره به آمار نگران‌کننده مصرف آب در استان، اعلام کرد که حدود ۶۰ درصد از مشترکین خانگی گیلان بیشتر از الگوی مصرف آب، آب مصرف می‌کنند.

غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر لزوم مدیریت مصرف آب، اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع آبی و ضرورت برنامه‌ریزی برای جلوگیری از هدر رفتن این نعمت الهی، تعرفه آب بها برای مشترکین پرمصرف به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: علاوه بر افزایش تعرفه، مشترکین بد مصرف نیز با جریمه‌های پلکانی روبرو خواهند شد.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه کمبود آب می‌تواند مشکلات جدی برای استان به وجود آورد، از کلیه مشترکین خواست تا با مصرف بهینه آب، در حفظ این منابع ارزشمند کوشا باشند.

غیاثی همچنین به اهمیت پرداخت به موقع قبوض آب بها اشاره کرد و گفت: مشترکین می‌توانند از طریق درگاه‌های آنلاین مانند موبایل بانک، لینک کوتاه موجود در پیامک قبض و سیستم USSD، نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشترکین می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به خدمات، از طریق درگاه کدهای دستوری USSD شرکت آب و فاضلاب، بدون نیاز به تماس تلفنی، با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کنند.

لازم به ذکر است که الگوی مصرف آب برای هر مشترک به صورت جداگانه و با توجه به شرایط مختلف، از جمله تعداد افراد ساکن در منزل، نوع مسکن و اقلیم منطقه، تعیین می‌شود.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یا تماس با مرکز امور مشترکین، از الگوی مصرف آب خود مطلع شوند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *