خانه » ۳۱۹ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس استان سمنان کشف و ضبط شد

۳۱۹ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس استان سمنان کشف و ضبط شد

0

در جریان تدابیر مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان، با همکاری پلیس دیگر استان‌های جنوبی، مجموعه‌ای به وزن ۳۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله تریاک و حشیش کشف و ضبط شد. سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان، این اطلاعات را در گزارش به خبرنگاران اعلام کرد.

تحلیل و اقدامات پلیس برای مواجهه با قاچاقچیان

وی اظهار داشت: تیم‌های مبارزه با مواد مخدر در پی برخورد با فروشندگان مواد مخدر و شناسایی باند‌های قاچاقچی در هماهنگی با استان‌های جنوبی به این موفقیت دست یافتند. در این عملیات، چهار دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شد و چهار نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

تحقیقات و ارجاع به مراجع قضائی

سردار موقوفه‌ای افزود: پس از تحقیقات دقیق، پرونده این افراد به مراجع قضائی جهت صدور حکم ارجاع داده خواهد شد. این اقدامات جدید نشان از تدابیر قاطع انتظامی در مسیر مبارزه با مواد مخدر و قاچاق است.

کشف محموله قاچاق خشکبار و آجیل

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله قاچاق خشکبار و آجیل نیز خبر داد. این تحقیقات با رصد باند قاچاقچیان حرفه‌ای از استان‌های جنوبی به سمت تهران انجام شده و محموله‌ای ارزشمند با ارزش پنج میلیارد تومان ریالی را کشف کردند.

جلوگیری از سوءاستفاده و حمایت از امنیت اقتصادی

این اقدامات همگام با تدابیر قانونی در جهت جلوگیری از سوءاستفاده از مواد مخدر و محافظت از امنیت اقتصادی استان صورت گرفته و نشان از تلاش‌های قابل تحسین پلیس در این زمینه است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *