خانه » پیگیری مطالبات به حق پرستاران

پیگیری مطالبات به حق پرستاران

0

در جلسه جدید با رؤسای بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی، رئیس دانشگاه، بر اهمیت بازخورد محیطی از سامانه بازتوزیع منابع خدمات پرستاری تأکید کرد. این جلسه به منظور حل مشکلات بیمارستان‌ها برگزار شده و نتایج آن اجرایی خواهد بود.

تأکید بر صحت اطلاعات

علیرضا زالی به اهمیت هماهنگی اطلاعات بین ستاد و بیمارستان‌ها اشاره کرد و تأکید کرد که گزارش‌های ارائه شده توسط رؤسا، نشانگر صحت و دقت اطلاعات است. او معتقد است که برگزاری جلسات مشترک به گفتمان‌سازی مشترک منجر خواهد شد.

ارتقاء سامانه بازتوزیع منابع

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سامانه بازتوزیع منابع خدمات پرستاری به نام “کارآمد” خبر داد و خواستار بازخورد محیطی از این سامانه شد. او افزود که این سامانه به‌تازگی برای ارزیابی و امتیازدهی عملکرد پرستاران فعال شده است و در آینده با ارائه بازخوردها به‌روزرسانی خواهد شد.

به‌روزرسانی مطالبات و بازتوزیع درآمدها

زالی تأکید کرد که رؤسای بیمارستان‌ها باید با توجه به شرایط مراکز خود، درآمدها را بازتوزیع کنند. او همچنین خواستار به‌روزرسانی مطالبات از بیمه‌ها شد و از استفاده از ظرفیت خیرین و گردشگری حوزه سلامت به‌عنوان راه حلی برای تأمین منابع و رفع چالش‌های بیمارستان‌ها یاد کرد.

حمایت از گروه‌های پرستاری

رئیس دانشگاه بهشتی به مسئله حمایت از گروه‌های پرستاری اشاره کرد و تأکید کرد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یکی از دانشگاه‌های پیشرو در این حوزه است. وی بر ضرورت دسترسی رؤسای دانشگاه به منابع IPD و همکاری با شرکت‌های فعال در این حوزه تأکید کرد.

چالش‌ها و راه حل‌ها

علیرضا زالی، با اشاره به چالش‌هایی همچون کمبود نیروی انسانی، نیاز به بازمهندسی در چرخش نیروی انسانی، اضافه شدن بخش‌های بزرگ و اجرای برنامه‌های توسعه و تسهیل شرایط کادر درمان و پرستاران، راه حل‌های ممکن را مطرح کرد.

پایان بیانیه

با انتقاد از منتشر کردن شایعات غیرمستند، زالی به رؤسای بیمارستان‌ها گفت: جلسات ادواری و تقویت دیده‌وری می‌تواند زمینه‌ساز شفافیت عملکرد باشد و به حل مشکلات کمک کند. وی تأکید کرد که انتقادات باید به پرداختی‌ها یا هر موضوع دیگری منجر به اختلال در خدمت‌رسانی نشود و افزود: “با تمام توان به دنبال احقاق حقوق پرستاران هستیم، اما هرگز نباید هیچ تجمع اعتراضی خدمت‌رسانی به مردم را متوقف کند.”

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *