خانه » پیشرفت نهضت ملی مسکن پرند روی ۲۵درصد قفل شد

پیشرفت نهضت ملی مسکن پرند روی ۲۵درصد قفل شد

0


در جدیدترین اخبار از پیشرفت پروژه‌های مسکونی در شهر جدید پرند، مدیرعامل شرکت عمران پرند اعلام کرده است که شاهد افتتاح مشروط ۴۰۰۰ واحد از مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در این شهر خواهیم بود. این خبر، نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه در توسعه مسکن برای شهروندان است.

پیشرفت چشمگیر در نهضت ملی مسکن

آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران پرند، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اعلام کرد که زمینه برای تأمین مسکن ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهر فراهم شده است. این تلاش‌ها نشان‌دهنده عزم جدی برای پاسخ به نیازهای مسکونی شهروندان است.

تأمین زیرساخت‌ها؛ شرط اساسی برای افتتاح واحدها

صیادی تأکید کرده است که به‌شرط تأمین آب، برق و گاز، امکان افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی تا پایان خردادماه وجود دارد. این موضوع بیانگر اهمیت زیرساخت‌ها در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکونی است.

تقسیم واحدها بین نهضت ملی مسکن و مسکن مهر

از میان ۴ هزار واحد مسکونی مورد اشاره، ۲ هزار واحد متعلق به پروژه‌های نهضت ملی مسکن و باقیمانده مربوط به مسکن مهر و پروژه‌های مشارکتی است. این تفکیک نشان‌دهنده تنوع در طرح‌های مسکونی و تلاش برای پوشش گسترده‌تر نیازهای مسکونی است.

چشم‌انداز آینده و ادامه پیشرفت‌ها

با توجه به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند در آذرماه سال گذشته ۲۵ درصد بوده است، انتظار می‌رود که با تداوم فرآیند انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در ماه‌های آینده باشیم. این اقدامات گامی مؤثر در جهت تأمین مسکن مناسب و باکیفیت برای شهروندان است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *