خانه » پرسپولیس با کامبکی تاریخی، صدرنشین لیگ شد!

پرسپولیس با کامبکی تاریخی، صدرنشین لیگ شد!

0

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دراماتیک و نفس‌گیر، با نتیجه 3 بر 3 از سد استقلال خوزستان گذشت و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، استقلال خوزستان در نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر پیش افتاد، اما شاگردان اوسمار در نیمه دوم با ارائه یک بازی هجومی و جانانه، موفق به جبران 3 گل عقب افتاده خود شدند و در نهایت به یک تساوی ارزشمند دست یافتند.

اوسمار، سرمربی پرسپولیس، پس از این بازی اظهار داشت: “به نظرم این کامبک برای همیشه در تاریخ لیگ برتر ماندگار خواهد شد. بازی 3 بر صفر عقب افتادن و در نهایت به تساوی رسیدن، اتفاقی است که به ندرت رخ می‌دهد.”

او در ادامه افزود: “در نیمه اول خیلی اذیت شدیم، اما در رختکن همه اعضای تیم یکی شدیم و بازیکنان تصمیم گرفتند که به بازی برگردند. همچنین از هوادارانمان که در این بازی پرشور ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.”

سرمربی پرسپولیس با اشاره به صدرنشینی تیمش در جدول رده بندی گفت: “همه بازی‌هایمان را باید ببریم. در هفته‌های قبل هم این موضوع را گفتم که باید منتظر بمانیم که حریف‌مان اشتباه کند. اکنون همه چیز دست خودمان است و سعی می‌کنیم بازی‌های بعد را ببریم و قهرمان شویم.”

اوسمار در مورد فشار هواداران در نیمه دوم بازی و تاثیر آن بر نتیجه بازی خاطرنشان کرد: “در نیمه اول هواداران بطری انداختند، اما در نیمه دوم از کارشان پشیمان شدند. در رختکن به بازیکنان گفتم که یک بازی شاید با تاکتیک و تصمیمات مربی در نیاید، اما وقتی شما قلب‌تان را در بازی می‌گذارید و هواداران هم کمک می‌کنند، خیلی به تیم کمک خواهند کرد.”

او در پایان گفت: “من در چند کنفرانس خبری ضرب‌المثل گفتم، امروز هم یک ضرب‌المثل آرژانتینی می‌گویم که «جایی را که با پا نمی‌توانید بروید، قلبت تو را به آنجا می‌رساند.»”

این پیروزی ارزشمند، امیدهای پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی را زنده نگه داشت و این تیم را به صدر جدول رده بندی رساند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *