خانه » «پرده پنهان»در تالار رودکی

«پرده پنهان»در تالار رودکی

0

نغمه‌های نو در تالار رودکی: «پرده پنهان»با نوای تار، عود و سازهای کوبه‌ای

سه تن از برجستگان موسیقی ایرانی، علیرضا حقیقی، کامران منتظری و هومن شیرعلی، در تالار رودکی گرد هم می‌آیند تا در قالب کنسرتی با عنوان «پرده پنهان»، نوای جان‌افروز موسیقی ایرانی را به گوش مخاطبان برسانند.

این کنسرت سه‌نوازی که در اول تیرماه بر روی صحنه تالار رودکی خواهد رفت، وعده تجربه‌ای بدیع از موسیقی ایرانی را به علاقه‌مندان این هنر اصیل می‌دهد. علیرضا حقیقی با نوای دلنشین تار، کامران منتظری با ریتم‌های ظریف سازهای کوبه‌ای و هومن شیرعلی با آوای گرم عود، در قالبی نوین به خلق قطعاتی خواهند پرداخت که هم به ریشه‌های موسیقی ایرانی وفادارند و هم گوش شنونده امروزی را نوازش می‌کنند.

حقیقی و شیرعلی در این برنامه، تازه‌ترین آثار خود را در آواز اصفهان و دستگاه شور به اجرا در خواهند آورد. این دو هنرمند پیش از این نیز در همکاری‌های متعددی با یکدیگر خوش درخشیده‌اند و بی‌شک، این بار نیز با خلق قطعاتی بدیع و شنیدنی، مخاطبان را به ضیافتی موسیقایی دعوت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی که به دنبال تجربه‌ای نوین و در عین حال اصیل از این هنر فاخر هستند، می‌توانند با حضور در تالار رودکی در تاریخ اول تیرماه، از تماشای این کنسرت لذت ببرند. بدون شک، «پرده پنهان» دریچه‌ای نو به سوی درک عمیق‌تر موسیقی ایرانی خواهد گشود و خاطره‌ای خوش از نغمه‌های اصیل ایرانی در ذهن مخاطبان به یادگار خواهد گذاشت.

نکات قابل توجه:

  • تاریخ کنسرت: اول تیرماه
  • محل برگزاری: تالار رودکی
  • نوازندگان: علیرضا حقیقی (تار)، کامران منتظری (سازهای کوبه‌ای) و هومن شیرعلی (عود)
  • آوازها: آواز اصفهان و دستگاه شور
  • آثار: تازه‌ترین آثار علیرضا عقیقی و هومن شیرعلی

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *