خانه » وینیسیوس: آنچلوتی مثل یک پدر دلسوز برای من است و هر روز چیز جدیدی به من یاد می‌دهد

وینیسیوس: آنچلوتی مثل یک پدر دلسوز برای من است و هر روز چیز جدیدی به من یاد می‌دهد

0

ستاره برزیلی رئال مادرید در گفتگوی اختصاصی با یوفا، از نقش کلیدی کارلو آنچلوتی در پیشرفت خود و رابطه‌ صمیمی و پدرانه‌ای که با این مربی ایتالیایی دارد، صحبت کرد.

پیشرفتی خیره کننده با هدایت آنچلوتی

وینیسیوس جونیور که زمانی در ابتدای دوران حضورش در رئال مادرید با انتقادات زیادی روبرو بود، در حال حاضر به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده و شانس زیادی برای کسب توپ طلای 2024 دارد. او در این خصوص گفت: “آنچلوتی هر کاری که لازم بود برای من انجام داد. او همیشه به من اعتماد به نفس می‌دهد و در بدترین و مهم‌ترین لحظات در کنارم بوده است. من رابطه بسیار صمیمی و پدرانه‌ای با او دارم. او همیشه نگران من است و من هم همینطور.”

تواضع، کلید پیشرفت وینیسیوس

این مهاجم 22 ساله که در این فصل عملکردی درخشان در ترکیب رئال مادرید داشته، در مورد رمز موفقیت خود گفت: “آنچلوتی نقش زیادی در تغییر من به عنوان یک بازیکن در زمین داشت. اما در مورد تفکر من در تمرین و زمین، باید بگویم که تواضع همیشه مهم‌ترین ویژگی من بوده است. من همیشه به دیگران گوش می‌دهم و از آنها یاد می‌گیرم. وقتی گل می‌زنم، دوست دارم که هم‌تیمی‌هایم هم چنین حسی را تجربه کنند. من اصلاً حسود نیستم، چرا که در بهترین تیم جهان و در کنار بهترین بازیکنان بازی می‌کنم. آنچلوتی هر روز چیز جدیدی به من یاد می‌دهد.”

عطش دوباره برای قهرمانی در اروپا

وینیسیوس که سال گذشته همراه با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، در مورد انگیزه خود برای تکرار این موفقیت گفت: “من طعم قهرمانی در اروپا را در سال 2022 چشیدم و گل قهرمانی را هم به ثمر رساندم. اما به دنبال تجربه دوباره این حس هستم. می‌خواهم لحظات شگفت‌انگیزی را با رئال مادرید تجربه کنم. بازی سختی برابر بوروسیا دورتموند در پیش داریم و باید به بهترین شکل خود را برای این بازی آماده کنیم.”

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *