خانه » واکنش نایب‌رئیس شورای شهر تهران به جابجایی ۲ شهردار

واکنش نایب‌رئیس شورای شهر تهران به جابجایی ۲ شهردار

0


در پی تغییرات اخیر در سطح مدیریت شهری تهران که شامل جابجایی دو شهردار منطقه‌ای بوده است، نایب‌رئیس شورای شهر تهران، پرویز سروری، نسبت به این تحولات واکنش نشان داد و اعلام کرد که شورا علت این جابجایی‌ها را از شهردار تهران جویا خواهد شد.

اهمیت نظارت بر عملکرد شهرداری

شورای شهر تهران به عنوان نهاد نظارتی، بر عملکرد شهرداری و اجرای ماموریت‌های محول‌شده تاکید دارد. پرویز سروری بیان داشت که ماموریت‌ها و نحوه انجام آن‌ها از سوی شهرداری برای شورا اهمیت ویژه‌ای دارد و مدیریت اجرایی می‌تواند بر اساس این ماموریت‌ها برنامه‌ریزی و تغییرات مدیریتی را انجام دهد.

رویکرد شورا در برابر تغییرات

نایب‌رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد که شورا به دنبال درک علت جابجایی‌های اخیر از شهردار تهران است و این تغییرات بر اساس ماموریت‌های مدیریتی صورت گرفته است. این نگاه نشان‌دهنده تلاش شورای شهر برای حفظ شفافیت و کارآمدی در مدیریت شهری است.

تاکید بر برخورد با تخلفات

در پاسخ به سؤالات در خصوص تخلفات احتمالی در شهرداری تهران، به ویژه در رابطه با برگزاری انتخابات اخیر، سروری اظهار داشت که تا کنون موردی مبنی بر تخلف مشاهده نشده است. شهردار تهران نیز در جلسات با معاونین و شهرداران مناطق بر عدم پذیرش هرگونه تخلف تاکید کرده و اعلام داشته که هرگونه تخلف با جدیت پیگیری و برخورد خواهد شد.

نتیجه‌گیری: به سوی مدیریت شفاف و کارآمد

واکنش شورای شهر تهران به جابجایی‌های اخیر در سطح مدیریت شهری نشان‌دهنده تلاش برای حفظ نظم، شفافیت و کارآمدی در اجرای پروژه‌ها و ماموریت‌های شهری است. این رویکرد بیانگر اهمیت نظارت مستمر و فعال شورای شهر بر عملکرد شهرداری و تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه‌شده به شهروندان است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *