خانه » هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد

0

شاخص کیفیت هوای تهران امروز صبح (چهارشنبه 16 خرداد 1403) با رسیدن به عدد 104 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، این شاخص طی 24 ساعت گذشته نیز با عدد 138 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

با وجود اینکه تعداد روزهای هوای پاک در تهران نسبت به سال گذشته افزایش یافته، اما تعداد روزهای آلوده نیز از 5 روز در سال گذشته به 4 روز در سال جاری رسیده است.

این موضوع نشان می‌دهد که اگرچه اقداماتی برای بهبود کیفیت هوای تهران انجام شده است، اما همچنان راه درازی برای رسیدن به هوای پاک در پیش داریم.

گروه‌های حساس جامعه مانند کودکان، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی باید در این شرایط تا حد امکان از تردد در فضای باز خودداری کنند و در صورت ضرورت از ماسک مناسب استفاده کنند.

همچنین توصیه می‌شود که سایر افراد نیز تا حد امکان از استفاده از وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و شهروندان، شاهد بهبود مستمر کیفیت هوای تهران و رسیدن به شرایطی باشیم که همه افراد بتوانند از هوای پاک تنفس کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *