خانه » هشتمین عملیات حزب‌الله لبنان در روز جاری

هشتمین عملیات حزب‌الله لبنان در روز جاری

0

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با انجام سه عملیات جدید علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی، تعداد عملیات‌های امروز خود را به ۸ افزایش داده است. به گزارش خبرگزاری مهر، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات به منظور حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و ایستادگی پشتیبانی از مقاومت شجاعانه آنان انجام شده است.

عملیات اول: آلمالکیه در هدف حمله قرار گرفت

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۳:۲۵ عصر به وقت محلی، موضع صهیونیستی “المالکیه” را با تسلیحات مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

عملیات دوم: السماقه در مرزهای شبعا مورد حمله قرار گرفت

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۳:۳۰ عصر نیز موضع صهیونیستی “السماقه” را در مزارع اشغالی “شبعا” با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

عملیات سوم: حانیتا هدف گلوله‌باران مقاومت لبنانیان

در ساعت ۴:۱۰ عصر، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع “حانیتا” با موشک هدف قرار گرفته و توسط رزمندگان مقاومت لبنانی به آسیب دیدند.

واکنش به آتش سنگین لبنان: الضهیره در شمال اراضی اشغالی زیر آتش قرار گرفت

از سوی دیگر، موضع صهیونیستی “الضهیره” واقع در شمال اراضی اشغالی مستقیماً از سمت لبنان با آتش سنگین هدف گرفته شد.

توپخانه رژیم صهیونیستی: گلوله‌باران در اطراف شهرک‌ها

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های “رب ثلاثین” و “عیتا الشعب” و اطراف شهرک‌های “عیترون”، “راشیا الفخار”، “اللبونه”، “کفرکلا” و “کفرحمام” را گلوله‌باران کرد.

جمع‌بندی: افزایش فشار مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی

با انجام این سه عملیات جدید، حزب‌الله لبنان نشان داده است که تصمیم‌شده است تا به حمایت از ملت فلسطین و تشدید فشار بر رژیم صهیونیستی ادامه دهد. این عملیات نه تنها بر ایستادگی مقاومت لبنان در قبال ستم‌ها و اشغالگری رژیم صهیونیستی شاهد است بلکه نشان از پایبندی به اراده ملت‌های فلسطینی به آزادی و استقلال دارد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *