خانه » نیلوفر اردلان در دوراهی پرسپولیس و سپاهان: هنوز پیشنهادی نرسیده است

نیلوفر اردلان در دوراهی پرسپولیس و سپاهان: هنوز پیشنهادی نرسیده است

0

نیلوفر اردلان، سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان سپاهان، که فصل گذشته برای اولین بار هدایت این تیم را بر عهده داشت، با پیشنهاداتی از سوی دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان روبرو شده است.

اردلان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: “هنوز پیشنهاد رسمی از سوی پرسپولیس دریافت نکرده‌ام و همه چیز در حد حرف بوده است.” وی در ادامه گفت: “فصل گذشته در سپاهان بودم و امسال هم از طرف این تیم پیشنهاد دارم. برنامه‌هایم را به باشگاه تحویل دادم تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.”

اردلان در پاسخ به تمایلش برای همکاری با یکی از دو تیم سرخابی گفت: “در فوتبال بانوان قرمز و آبی چندان مطرح نیست. باید دید هدف دوستان از حضور تیمشان در بخش بانوان چیست؛ چه امکاناتی را در اختیار این حوزه قرار خواهند داد و یا اصلا چقدر دوست دارند در بخش بانوان هم پیشرفت کنند.”

وی در ادامه افزود: “باید به همه تیم‌هایی که با خرید امتیاز به نوعی مجبور شدند در فوتبال بانوان تیمداری کنند زمان داد تا کامل شکل بگیرند. برخی تیم‌ها مانند سپاهان از قبل در فوتبال بانوان فعالیت کردند و با تجربه هستند. بنابراین باید همه زمان بدهیم تا ببینیم باشگاه‌های تازه وارد با چه تفکراتی می‌خواهند در این حوزه ادامه دهند.”

اردلان در خصوص عدم فعالیتش در فوتسال بانوان توضیح داد: “فوتبال و فوتسال تفاوت زیادی باهم دارند. لیگ فوتسال بسیار حرفه‌ای‌تر است چرا که جزو پنج لیگ برتر جهان به حساب می‌آید. سه سال در فوتسال مربیگری کردم و به همت بازیکنانم نتایج خوبی هم به دست آمد اما حال و هوای فوتبال چیز دیگری است.”

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط مالی بهتر در فوتبال دلیل کوچ شما از فوتسال به این حوزه بود؟ گفت: “اصلا بحث مالی مطرح نبود و نیست. فوتسال ما جای رشد آنچنانی برای من نداشت. ما فقط یک لیگ فوتسال را داریم و یک تیم ملی بزرگسالان که آنهم سالها بود در هیچ میدان بین المللی شرکت نمی‌کرد. این در شرایطی است که در فوتبال جام باشگاه‌های آسیا است و من نمی‌خواستم با ماندنم در فوتسال فقط چشمم به تیم ملی باشد. آنهم تیمی ملی که مربی آن نبودم. بنابراین وقتی پیشنهاد از فوتبال به دستم رسید برای آینده و رشدی که دنبالش هستم تصمیم گرفتم وارد این فضا شوم.”

اردلان در واکنش به برگزاری جام جهانی فوتسال بانوان و اینکه ممکن به این دلیل روزی دوباره به فوتسال برگردد؛ عنوان کرد: “هیچ چیزی در این دنیا ماندگار نیست. اگر روزی حس کنم مسیر پیشرفتم در این حوزه باز است و برای پیشرفت فوتسال کشورمان می‌توانم کمک کنم؛ بله ممکن است برگردم.”

سرمربی سابق سپاهان در پایان درباره فصلی که در کنار طلایی پوشان سپری کرد؛ گفت: “سال خیلی خوبی برای من بود. از حضورم در این تیم راضی بودم. تیم سپاهان در فصل گذشته تغییرات زیادی داشت و شاکله تیم جوان شده بود و بیشتر بازیکنها نیز بومی شده بودند. خوشبختانه نتایج خوبی را هم کنار هم رقم زدیم. در مجموع فصل خوبی را کنار سپاهان سپری کردم.”

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *