خانه » نخستین گروه عوامل حج تمتع رهسپار مدینه منوره شدند

نخستین گروه عوامل حج تمتع رهسپار مدینه منوره شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین گروه از عوامل حج تمتع 1403، امروز صبح یکشنبه 23 اردیبهشت ماه، با پرواز از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد مدینه منوره رهسپار سرزمین وحی شدند.

غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، در این خصوص گفت: در این پرواز 262 نفر از عوامل اجرایی و فرهنگی شامل نیروهای ستادی مدینه و مکه، کادر درمان، آشپزخانه‌ها، حمل و نقل، اسکان و… حضور داشتند.

وی افزود: این گروه از عوامل حج تمتع، وظیفه دارند تا شرایط را برای ارائه خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مناسب‌تر به زائران بیت‌الله الحرام در طول سفر حج تمتع فراهم کنند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت همچنین اعلام کرد: دومین گروه از عوامل حج تمتع نیز امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه به عربستان سعودی اعزام می‌شوند.

رضایی با اشاره به اینکه 21 ایستگاه پروازی برای اعزام زائران به حج تمتع 1403 در نظر گرفته شده است، گفت: اولین گروه از زائران ایرانی نیز بامداد 24 اردیبهشت ماه به مقصد مدینه منوره پرواز خواهند کرد.

گفتنی است، امسال در موسم حج تمتع، 87 هزار و 550 نفر از زائران و عوامل ایرانی در مراسم حج تمتع حضور خواهند داشت.

اعزام این گروه از عوامل حج تمتع، نشان‌دهنده آغاز رسمی عملیات حج تمتع 1403 و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای اعزام زائران به سرزمین وحی است.

امیدواریم زائران ایرانی در این سفر معنوی، سفری پرفضیلت و بدون مشکل را تجربه کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *