خانه » نایب قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی

نایب قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی

0

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، در مسابقات جهانی اردن به مقام نایب قهرمانی دست یافت. این موفقیت بزرگ، نشان از رشد و پیشرفت کشتی آزاد ایران در رده‌های پایه دارد.

در این مسابقات که از ۲ تا ۴ شهریورماه در امان برگزار شد، کشتی‌گیران ایرانی عملکرد درخشانی از خود نشان دادند. ابوالفضل شمسی‌پور و رضا افشار با کسب مدال طلا، افتخار آفرینی کردند. امیرعباس رمضانی و امیرعباس علیزاده نیز با کسب مدال نقره، به جمع مدال‌آوران این رقابت‌ها پیوستند. امیررضا علیپور و ابوالفضل محمدنژاد نیز با کسب مدال برنز، بر افتخارات تیم ملی افزودند.

در رده بندی تیمی، تیم آمریکا با کسب ۱۵۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم ایران با ۱۳۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. این موفقیت نشان می‌دهد که کشتی آزاد ایران در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در مسابقات جهانی، نشان از قدرت و پتانسیل بالای کشتی ایران دارد. این موفقیت، انگیزه‌ای مضاعف برای کشتی‌گیران و مسئولان این رشته ورزشی خواهد بود تا با تلاش بیشتر، به دنبال کسب افتخارات بزرگ‌تر باشند.

نکته: برای تکمیل این مقاله، می‌توان به جزئیات بیشتری از عملکرد هر یک از کشتی‌گیران مدال‌آور و همچنین تحلیل فنی مسابقات پرداخت. همچنین، می‌توان به مصاحبه با سرمربی تیم ملی و کشتی‌گیران مدال‌آور اشاره کرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *