خانه » ملی پوشان تنیس روی میز از پس چین برنیامدند

ملی پوشان تنیس روی میز از پس چین برنیامدند

0

## تنیس روی میز ایران در برابر قدرت چین: شکست نزدیک در یک چهارم نهایی

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران، با توجه به کسب رتبه ششم در مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته، از دور مقدماتی و مرحله گروهی این دوره از رقابت ها معاف بود و مستقیما به مرحله یک چهارم نهایی و جدال با چین قدرتمند راه یافت.

شاگردان لطف الله نسبی در مصاف با رنکینگ اول تیمی دنیا، در یک بازی نزدیک و نفس گیر با نتیجه سه بر یک مغلوب شدند و برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف سایر رقبا خواهند رفت.

مردان پینگ پنگ ایران با ترکیب بنیامین فرجی، نوشاد عالمیان و محمد موسوی طاهر به مصاف چین با ترکیب وانگ چوکین، لین شیدونگ و لیانگ جینگکون رفتند. در اولین بازی، بنیامین فرجی، نوجوان ۱۴ ساله پینگ پنگ ایران، با غلبه بر وانگ چوکین، نفر اول رنکینگ دنیا و دارنده چندین مدال طلای جهان و المپیک با حساب ۳ بر ۲، ایران را یک بر صفر پیش انداخت.

در دومین بازی، نوشاد عالمیان، کاپیتان تیم ملی ایران، با لین شیدونگ، نفر سوم رنکینگ دنیا، به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی نیز بسیار نزدیک و نفس گیر بود و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود حریف چینی به پایان رسید.

در بازی سوم، محمد موسوی طاهر با لیانگ جینگکون، نفر پنجم رنکینگ دنیا، مقابله کرد که این بازی در نهایت با حساب ۳ بر صفر به سود حریف قدرتمند چینی به پایان رسید و چین ۲ بر ۱ مقابل ایران پیش افتاد.

در چهارمین و آخرین بازی، نوشاد عالمیان با رنکینگ ۴۸ دنیا، بار دیگر به مصاف وانگ چوکین، نفر اول رنکینگ دنیا، رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد. تیم ایران در این بازی، با وجود شکست، با شکوه و سربلندی مقابل قهرمان جهان و المپیک قرار گرفت.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه به میزبانی قزاقستان در جریان است.

مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *