خانه » مفقود شدن ۳ کوهنورد در ارتفاعات سبلان

مفقود شدن ۳ کوهنورد در ارتفاعات سبلان

0


در گزارش جدید؛ مفقود شدن ۳ کوهنورد در ارتفاعات سبلان اردبیل، خبری نگران‌کننده که جمعیت هلال احمر استان اردبیل اعلام کرده است. مدیرعامل این جمعیت، حمید قویدل، با اطلاع‌رسانی به رویداد گفت: “سه کوهنورد در این منطقه به طور ناگهانی مفقود شده‌اند و تیم‌های جستجو در حال بررسی و پیگیری این موضوع هستند.”

مکالمه امدادی و آغاز جستجو

گزارشات حاکی از این است که در ساعت ۱۹:۳۵ روز جمعه ۱۵ دی، یک تماس تلفنی اورژانس با شماره ۱۱۲ واصل شد. این تماس اطلاعات مبنی بر گمشدگی ۳ کوهنورد در ارتفاعات سبلان را دربر داشت. قویدل اظهار داشت: “بلافاصله پس از دریافت این اطلاعات، دو تیم کوهستان به تعداد ۸ نفر از نیروهای عملیاتی با ۲ دستگاه خودروی امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.”

همچنان در جستجو؛ نتیجه‌ای یافت نشده

تا لحظه‌ای که این گزارش تهیه می‌شود، هنوز هیچ اثری از ۳ نفر کوهنورد گمشده پیدا نشده است. عملیات جستجو به‌کمال توان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر اردبیل ادامه دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، تلاش‌ها جهت یافتن این کوهنوردان ادامه دارد و امیدواریم که به زودی اطلاعات خوبی از ادامه این عملیات به دست بیاید.

پیشنهاد ما: از آخرین اخبار مربوط به این حادثه در جریان بمانید و در صورت داشتن هرگونه اطلاعات کمکی، به مراجع مربوطه اطلاع دهید. این موضوع نشان از اهمیت اقدامات اورژانسی و هماهنگی بین نیروهای امدادی دارد تا به سرعت به وضعیت اضطراری پاسخ داده شود.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *