خانه » مدیرعامل پرسپولیس در بلاتکلیفی؛ درخواست از مالکان برای تعیین وضعیت

مدیرعامل پرسپولیس در بلاتکلیفی؛ درخواست از مالکان برای تعیین وضعیت

0

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به مالکان باشگاه، خواستار ارائه برنامه بلندمدت برای اصلاح ساختار باشگاه و رفع مشکلات زیرساختی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، هنوز تکلیف نهایی درباره آینده این باشگاه و برنامه‌های بلندمدت آن مشخص نشده است.

در حالی که انتظار می‌رفت مالکان جدید باشگاه پرسپولیس، تصمیمات جدی و برنامه‌های مدونی برای ساماندهی وضعیت این باشگاه ارائه کنند، اما تاکنون هیچ برنامه‌ای در این زمینه ارائه نشده است.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در نامه‌ای به مالکان باشگاه خواستار ارائه برنامه بلندمدت برای اصلاح ساختار باشگاه و رفع مشکلات زیرساختی شده است.

درویش در این نامه همچنین خواستار افزایش تعداد اعضای هیأت مدیره باشگاه و مذاکره درباره موضوعات کلان باشگاه شده است.

یکی از بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکان باشگاه پرسپولیس که حق انتخاب مدیرعامل و سه تن از اعضای هیأت مدیره را دارد، به درویش قول داده است که فصل آینده هم او را در پست خود نگه دارد.

با این حال، هنوز هیچ تصمیمی درباره وضعیت ورزشگاه‌های تحت قرارداد باشگاه، قراردادهای فصل آینده بازیکنان و مربیان و همچنین مشکلات اداری مربوط به چارت باشگاه گرفته نشده است.

این بلاتکلیفی و عدم ارائه برنامه از سوی مالکان باشگاه، نگرانی هواداران پرسپولیس را به همراه داشته است.

هواداران پرسپولیس انتظار دارند که مالکان جدید باشگاه، با ارائه برنامه‌ای مدون و مشخص، آینده این باشگاه را روشن کرده و برای موفقیت پرسپولیس در میادین مختلف تلاش کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *