خانه » قاچاقچی خودرو در البرز به پرداخت 56 میلیارد تومان محکوم شد!

قاچاقچی خودرو در البرز به پرداخت 56 میلیارد تومان محکوم شد!

0

در استان البرز، یک قاچاقچی خودرو به پرداخت 56 میلیارد تومان به همراه ضبط خودرو جریمه شد.

حمیدرضا کیوانفر، مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز در این خصوص گفت: “پرونده قاچاق یک دستگاه لندکروز V8 به ارزش 56 میلیارد و 100 میلیون ریال در شعبه دهم بدوی تعزیرات حکومتی کرج رسیدگی شد.”

وی افزود: “شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت 56 میلیارد و 100 میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودرو محکوم کرد.”

کیوانفر همچنین گفت: “با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف یک دستگاه خودرو قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.”

این خبر نشان‌دهنده عزم جدی دستگاه‌های ذی‌ربط در برخورد با قاچاق کالا و ارز در کشور است.

علاوه بر این خبر، در سایر استان‌ها نیز اخباری از برخورد با قاچاقچیان منتشر شده است:

  • ضبط 39 راس دام زنده در قم: “تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم” از ضبط 39 راس گوساله خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 9 میلیارد و 282 میلیون ریال در این استان خبر داد.
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد: “سیدمحمدمهدی مهاجریان مقدم، مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد” از ضبط 12 هزار و 500 لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت و محکومیت متخلف به پرداخت 12 میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی در این استان خبر داد.
  • تعزیر قاچاقچی کالا در قشم: “کیومرث حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان” از ضبط 490 جفت انواع دمپایی و صندل، 84 عدد کیف زنانه، 204 عدد قطعات خودرو، 36 عدد اجاق گاز مسافرتی، 14 عدد سینی پذیرایی، 14 قمقمه آب و 6 عدد قوری فلزی به ارزش 11 میلیارد و 578 میلیون ریال در این استان خبر داد.
  • ضبط دام قاچاق در ایلام: “سیدمهدی محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام” از ضبط 100 راس بره به ارزش 5 میلیارد و 896 میلیون ریال در این استان خبر داد.

این اخبار نشان می‌دهد که مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر کشور در حال انجام است و دستگاه‌های ذی‌ربط با جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *