خانه » مجوز شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای توسط وزارت صمت اعطا می‌شود

مجوز شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای توسط وزارت صمت اعطا می‌شود

0


سنندج – مهر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد که از این پس، مجوزهای فعالیت شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای تنها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود.

پیگیری مجوزها از طریق پیامک و سایت وزارت صنعت

در جلسه نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای استان، طه سمیعی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با ارسال اسم شرکت بازاریابی خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲، به راحتی از اعتبار کسب و کار خود مطلع شوند.

وی افزود: همچنین اطلاعات لیست شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای که مجوز فعالیت دارند، از طریق سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت قابل مشاهده است.

برگزاری گشت مشترک برای نظارت بر عملکرد شرکت‌ها

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت تصریح کرد: در جلسه مورد بحث، وضعیت فعالیت شبکه‌های قانونی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سمیعی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از الزامات، یادآور شد: انتظار می‌رود شهروندان با دقت و آگاهی به این عرصه وارد شوند تا هرگونه مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

نظارت مستمر با هماهنگی مراجع ذی‌ربط

سازمان صمت در راستای نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریاب شبکه‌ای، با هماهنگی‌های لازم با پلیس فتا و اماکن، گشت مشترک را برگزار می‌کند. این اقدامات به منظور تسهیل در اخذ مجوزها و حفظ شفافیت در بازاریابی شبکه‌ای در استان کردستان اجرا خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *