خانه » فردین هدایتی به مدال طلا رسید

فردین هدایتی به مدال طلا رسید

0

در پایان رقابت‌های حاشیه‌ای کشتی فرنگی در شهر زاگرب، کشتی‌گیر برجسته ایران، فردین هدایتی، با اجرای برترین حرکات و استراتژی‌ها، موفق به دستیابی به مدال طلای وزن ۱۳۰ کیلوگرم شد.

نتایج متفاوت هدایتی در مسابقات

در دور اول، هدایتی با نتیجه ۹ بر صفر لازلو دارابوس از مجارستان را شکست داد و وارد مرحله بعد شد. در دور بعد، با نتیجه ۳ بر ۱ ون هائو جیانگ از چین را به زانو درآورد. در مرحله یک چهارم نهایی با اسکار پینو هیندس از کوبا، با نتیجه ۸ بر ۲، به افتخار آوردن مدال طلای وزن ۱۳۰ کیلوگرم را به دست آورد.

راهی به فینال با پیروزی‌های متوالی

در دیدار مقدماتی مقابل کانتاس کنیستاناس از لیتوانی، هدایتی با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال پیش‌روی یافت. در دیدار پایانی با لینگژی منگ از چین، با نتیجه ۳ بر یک حریف را به زانو درآورد و جواهر طلایی خود را اعلام کرد.

پیشواز هدایتی در مسابقات بین‌المللی

فردین هدایتی با این پیروزی‌های برجسته، نشان داد که او یکی از برترین کشتی‌گیران بین‌المللی است و توانایی خود را در رقابت با بهترین‌های دنیا ثابت کرده است. این پیروزی نه تنها افتخار آفریننده بلکه افتخار کل کشور ایران است.

آینده درخشان هدایتی

با دستیابی به این مدال طلای باارزش، آینده هدایتی در رشته کشتی فرنگی با نوری جدید روشن شده است. این پیروزی نشان می‌دهد که استعداد و تلاش او به شکل قابل‌توجهی ثمرخواه بوده و او توانسته است به یکی از برترین‌ها در این رشته تبدیل شود.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *