خانه » عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم

عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم

0


در پاسخ به اقدامات اخیر ائتلاف آمریکا و انگلیس در استان الحدیده، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن با قاطعیت تمام به هرگونه عملیات زمینی در خاک خود واکنش نشان خواهند داد. القحوم هشدار داد که حمله اخیر به کشتی آمریکایی در دریای سرخ، نشانه‌ای از عزم راسخ یمن برای دفاع از خود در برابر تجاوزات خارجی است.

واکنش نیروهای مسلح یمن به تحرکات مزدوران

به گزارش خبرگزاری مهر، این مقام ارشد انصارالله تأکید کرد که نیروهای مسلح یمن به هرگونه تحرکات مزدوران آمریکا و انگلیس در استان الحدیده، که برای عملیات زمینی آماده می‌شوند، با قدرت پاسخ خواهند داد. القحوم افزود که این واکنش‌ها نشان‌دهنده آمادگی کامل نیروهای یمنی برای مقابله با هرگونه تجاوز به خاک خود است.

تداوم حمایت یمن از نوار غزه

عضو شورای سیاسی انصارالله بیان کرد که حمایت یمن از نوار غزه ادامه خواهد یافت و حمله اخیر به کشتی آمریکایی در دریای سرخ را در پاسخ به حملات متجاوزگرایانه ائتلاف آمریکا و انگلیس به صعده عنوان کرد. وی تأکید کرد که یمن در برابر هرگونه تجاوز خارجی مقاومت خواهد کرد و از حقوق خود در برابر متجاوزان دفاع می‌کند.

آمادگی یمن برای مقابله با تهدیدات ائتلاف آمریکا و انگلیس

در بخش دیگری از سخنان خود، القحوم اشاره کرد که یمن برای مقابله با هرگونه عملیات زمینی مزدوران آمریکا و انگلیس در الحدیده آمادگی کامل دارد. وی افزود که تحرکات آشکار آمریکا و انگلیس علیه یمن نشان‌دهنده تلاش آنها برای تحمیل نفوذ خود بر این کشور است، اما یمن با قاطعیت به این تحرکات پاسخ خواهد داد.

در این مقاله، ما شاهد تأکید بر تعهد یمن به دفاع از خود در برابر هرگونه تجاوز خارجی هستیم. نیروهای مسلح یمنی با قاطعیت تمام آماده مقابله با هرگونه تهدید از سوی ائتلاف آمریکا و انگلیس هستند و این موضع گیری، نشانه‌ای از عزم راسخ یمن برای حفظ استقلال و حاکمیت خود در برابر فشارهای خارجی است.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *