خانه » کشتی آزاد جام یاریگین| عظیمی تنها فینالیست ایران

کشتی آزاد جام یاریگین| عظیمی تنها فینالیست ایران

0

محمد مبین عظیمی، کشتی‌گیر توانمند ایرانی، در رقابت‌های کشتی آزاد جام یاریگین، با درخشش خود توانست به فینال وزن ۹۲ کیلوگرم راه یابد. عظیمی، که تنها فینالیست ایران در این دوره از مسابقات است، نمایش قابل تحسینی را از خود به جای گذاشته است.

پیشرفت عظیمی در جام یاریگین

در جریان مسابقات، عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم موفق شد با نتایج درخشان در مراحل مختلف، خود را به فینال برساند. وی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل عظمت زاکیوف از روسیه به پیروزی رسید و در مبارزه سرشاخ با شمیل امام گادژیالیوف از روسیه نیز برتری خیره‌کننده‌ای به دست آورد.

راهیابی سایر کشتی‌گیران ایرانی

در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی خرمدل، دیگر نماینده ایران، با وجود تلاش‌های زیاد، از دستیابی به مدال بازماند. وی در مصاف با گادجی مراد رشیداف از روسیه مغلوب شد و در مرحله بعدی نیز با شکست مقابل دالگات عبدالقدیراف، به دیدار رده‌بندی نرسید.

سایر نتایج جام یاریگین

در وزن ۹۷ کیلوگرم، عبدالرشید سعداله‌یف، معروف به تانک روسی، با درخششی دوباره، به فینال راه یافت. وی در فینال با شمیل موسی‌یف مبارزه خواهد کرد. همچنین، چندین کشتی‌گیر دیگر ایرانی از جمله عادل پناهیان، علی سوادکوهی، ابوالفضل بابالو و آرین سجادی در مراحل مختلف از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

امیدواری‌ها برای کسب مدال توسط محمد مبین عظیمی

با توجه به عملکرد قوی محمد مبین عظیمی در مسابقات جام یاریگین، امیدها برای کسب مدال طلا توسط این کشتی‌گیر ایرانی بیشتر شده است. عظیمی در فینال با ماگومد کوربانوف رقابت خواهد کرد و تمامی دوستداران کشتی ایران منتظر دیدن این مبارزه هیجان‌انگیز هستند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *