خانه » شنبه تعطیل نیست

در آخرین اخبار از حاشیه جلسه هیات دولت، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، تاکید کرد که هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی روز شنبه اتخاذ نشده است. این اظهارات در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در مورد گمانه‌زنی‌های اخیر پیرامون تعطیلی احتمالی شنبه‌ها صورت گرفت.

تصمیمات دولت درباره تعطیلی شنبه‌ها

حسینی با بیان اینکه موضوع تعطیلی شنبه‌ها در جلسه دولت مطرح شده بود، افزود که دولت هیچ تصمیم قطعی در این باره نگرفته است. وی خاطرنشان کرد که کارکنان دولت می‌توانند از حق مرخصی خود برای تعطیلی شنبه استفاده کنند، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای تعطیلی رسمی این روز وجود ندارد.

بررسی لایحه بودجه و موضع دولت

معاون پارلمانی همچنین به موضوع بودجه پرداخت و گفت که لایحه بودجه در حال حاضر در دست بررسی شورای نگهبان است. حسینی تاکید کرد که دولت به دنبال شفاف‌سازی در مورد منابع درآمدی و هزینه‌های بودجه است تا مردم از جزئیات و چالش‌های احتمالی آگاه باشند.

شفافیت و ارتباط با مردم

حسینی بر اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم و ارتباط شفاف دولت با شهروندان تاکید کرد و افزود که این موضع به منزله اختلاف یا تنش بین دولت و مجلس نیست، بلکه نشان‌دهنده تلاش برای رویکردی کارشناسی و مسئولانه است.

نگاهی به افزایش سقف بودجه

در پاسخ به پرسشی درباره افزایش سقف بودجه و ارتباط آن با انتخابات، معاون پارلمانی اشاره کرد که افزایش سقف بودجه می‌تواند به تورم منجر شود و دولت به دنبال روشنگری در این باره برای جلوگیری از پیامدهای اقتصادی است.

جمع‌بندی

تاکیدات اخیر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بر عدم تعطیلی شنبه‌ها و شفاف‌سازی در مورد لایحه بودجه، نشان‌دهنده تلاش دولت برای ارتباط موثر با مردم و تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده‌های دقیق و کارشناسی است. دولت به دنبال آن است که با حفظ شفافیت و رویکردی مسئولانه، بهترین تصمیم‌ها را برای مدیریت امور کشور اتخاذ کند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *