خانه » ساعی: تکواندو در چند ماه اخیر افتخارآفرین بوده است

ساعی: تکواندو در چند ماه اخیر افتخارآفرین بوده است

0

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به موفقیت‌های اخیر این رشته در رده‌های مختلف، گفت: در ماه‌های اخیر شاهد افتخارآفرینی تکواندوکاران ایرانی در آسیا بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو صبح امروز یکشنبه در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها به تشریح وضعیت تیم‌های ملی تکواندو و شرایط این فدراسیون در آستانه بازی‌های المپیک پرداخت.

ساعی در این نشست گفت:

در ماه‌های اخیر در هر سه بخش پومسه، ابداعی و کیوروگی در آسیا موفق بوده‌ایم. در بخش پومسه با 9 ورزشکار توانستیم مدال‌های بیشتری کسب کنیم و نایب قهرمانی آسیا را به دست آوریم که افتخار بزرگی برای تکواندو ایران بود. در بخش ابداعی برای اولین بار توانستیم مدال بگیریم و همچنین در بخش بانوان رده 18 تا 30 سال به مدال طلا رسیدیم. در پومسه قهرمانی جهان که در ماه‌های آینده انجام می‌شود تعداد نفرات بیشتری اعزام می‌کنیم.

وی افزود:

در کیوروگی با یک تیم جوان در رقابت‌های آسیایی حضور یافتیم و پس از 8 سال قهرمان آسیا شدیم. آن هم در سال منتهی به المپیک و اکثر قهرمانان جهان و المپیک در این رویداد حضور داشتند. از لحاظ فنی مسابقات در کیفیت بالایی بود. در کیوروگی افلاکی بهترین مربی آسیا شد، مهدی حاجی موسایی بهترین بازیکن شد.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه به برنامه‌های این فدراسیون برای المپیک توکیو اشاره کرد و گفت:

ما برای المپیک توکیو برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داده‌ایم و امیدواریم با تلاش تکواندوکاران و کادر فنی بتوانیم در این رویداد مهم افتخارآفرینی کنیم.

ساعی همچنین از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از فدراسیون تکواندو تشکر کرد.

امیدواریم با ادامه روند موفقیت‌های اخیر، شاهد افتخارآفرینی تکواندوکاران ایرانی در بازی‌های المپیک توکیو باشیم.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *