خانه » زلنسکی: اگر ترامپ بخواهد، حاضرم با او به خط مقدم بروم

زلنسکی: اگر ترامپ بخواهد، حاضرم با او به خط مقدم بروم

0


در آخرین تحولات از اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور، با انتقاد شدید از یک مصاحبه انجام‌شده توسط مجری مشهور آمریکایی با رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که آماده است تا در صورت تمایل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، با وی به خط مقدم جنگ در اوکراین برود.

انتقاد زلنسکی از مصاحبه با پوتین

زلنسکی در گفت‌وگو با «برِت بایر»، همکار پیشین کارلسون در شبکه فاکس‌نیوز، مصاحبه انجام‌شده توسط تاکر کارلسون با ولادیمیر پوتین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را تلف کردن وقت برای گفت‌وگو با یک “قاتل” خواند.

واکنش به ادعاهای پوتین

رئیس جمهور اوکراین همچنین به اظهارات پوتین درباره منع مذاکره با روسیه واکنش نشان داد و تأکید کرد که مذاکره با تانک و اشغال اوکراین به معنای نابودی مردم اوکراین است و افزود که نمی‌توان به پوتین اعتماد کرد.

قدردانی از حمایت جو بایدن

زلنسکی از جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا، به دلیل حمایت مستمر از اوکراین تشکر کرد و در عین حال، از دونالد ترامپ خواست تا به جای ارائه کمک بلاعوض، وام به اوکراین ارائه دهد.

دعوت به ترامپ برای بازدید از خط مقدم

زلنسکی بیان کرد که اگر ترامپ بخواهد، او آماده است تا با او به خط مقدم برود تا ترامپ از نزدیک شاهد وضعیت جنگ در اوکراین باشد و درک کند که چه کشور زیبایی درگیر جنگ است و چه اتفاقاتی در جریان است.

نتیجه‌گیری

درخواست زلنسکی از ترامپ برای بازدید از خط مقدم نشان‌دهنده تلاش او برای جلب توجه بیشتر جامعه جهانی به وضعیت جنگ در اوکراین و آثار آن بر مردم این کشور است. این اقدام همچنین بیانگر اهمیت حمایت بین‌المللی از اوکراین در مقابله با تجاوز روسیه و تلاش برای بازگرداندن صلح به منطقه است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *