خانه » دیدار نویدکیا با مدیران مس؛ حمایت همه‌جانبه از تیم محبوب رفسنجانی

دیدار نویدکیا با مدیران مس؛ حمایت همه‌جانبه از تیم محبوب رفسنجانی

0

محرم نویدکیا، سرمربی محبوب تیم فوتبال مس رفسنجان، در جلسه‌ای با مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران، حمایت همه‌جانبه این شرکت را برای موفقیت تیم در فصل پیش رو جلب کرد.

در این دیدار که با حضور حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد، بر لزوم حمایت از ورزش و فوتبال در استان رفسنجان و نقش‌آفرینی تیم مس در این راستا تأکید شد.

مدرس خیابانی در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی فوتبال رفسنجان، اظهار داشت: “شرکت ملی صنایع مس ایران همواره حامی ورزش و فوتبال در این خطه بوده و از این پس نیز این حمایت ادامه خواهد داشت.”

وی ضمن قدردانی از محرم نویدکیا به عنوان یکی از چهره‌های با اخلاق و تاثیرگذار فوتبال ایران، تقویت باشگاه مس رفسنجان و سایر باشگاه‌های این شرکت در فصل پیش رو را از اهداف مورد نظر شرکت مس برشمرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین از حمایت و پیگیری‌های نماینده مردم رفسنجان در خصوص باشگاه مس قدردانی کرد.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در این نشست، گزارشی از شرایط موجود در این باشگاه، موانع و مشکلات فصل گذشته خصوصاً بدهی‌های به جا مانده از سال‌های قبل ارائه داد.

محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان نیز در این جلسه برنامه‌ها و اهداف خود برای فصل پیش رو را تشریح کرد. وی با بیان اینکه بدون شک موفقیت تیم مس در فصل آتی بدون حمایت شرکت مس امکان‌پذیر نخواهد بود، ابراز امیدواری کرد که با نگاه مثبت مدیریت شرکت مشکلات فصل گذشته در فصل پیش رو وجود نداشته باشد تا این تیم بتواند مردم رفسنجان را خوشحال کند.

حضور نویدکیا در مس رفسنجان، امیدها را در این شهر زنده کرده است. هواداران این تیم محبوب منتظرند تا شاهد درخشش تیمشان در فصل پیش رو و کسب افتخاراتی برای شهر رفسنجان باشند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *