خانه » خدمات ویژه مترو در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

خدمات ویژه مترو در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

0

به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره)، متروی تهران از ۱۳ خرداد تا پایان مراسم در روز ۱۴ خرداد، خدمات‌رسانی ویژه‌ای خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در راستای تسهیل در جابه‌جایی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، اقدامات زیر را انجام خواهد داد:

  • سرویس‌دهی شبانه “حرم تا حرم”: در شامگاه روز یکشنبه ۱۳ خرداد، سرویس‌دهی شبانه از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) با فاصله حرکت ۳۰ دقیقه از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح روز ۱۴ خرداد اجرا می‌شود.
  • افزایش اعزام قطار: در روز دوشنبه ۱۴ خرداد، فاصله حرکت قطارهای خط یک متروی تهران که در مجاورت حرم مطهر قرار دارد، تا ساعت ۱۴ به حداقل می‌رسد.
  • رایگان بودن خدمات مترو: در روز ۱۴ خرداد، سرویس‌دهی در تمامی خطوط از ساعت ۵ صبح تا پایان مراسم و بعد از آن تا پایان بهره‌برداری در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) رایگان است.
  • عدم سرویس‌دهی مترو پرند: مترو پرند در این روز به‌منظور ارائه خدمات حداکثری به زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، سرویس‌دهی ندارد.
  • اعزام قطارهای فوق‌العاده: در پایان مراسم، شرکت بهره‌برداری مترو تهران آمادگی دارد تا در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام کند.

امیدواریم با ارائه این خدمات، زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بتوانند به‌راحتی و بدون دغدغه جابه‌جایی، در این مراسم معنوی حضور یابند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *