خانه » ثبت نام سرویس مدارس تا 15 تیر تمدید شد

ثبت نام سرویس مدارس تا 15 تیر تمدید شد

0

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از تمدید زمان ثبت نام سرویس مدارس تا 15 تیرماه خبر داد.

مرتضی ضامنی با بیان اینکه این تمدید به درخواست شهرداری‌ها و خانواده‌هایی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده‌اند انجام شده است، گفت: بر اساس ماده 27 آئین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزی، ثبت‌نام در سامانه سپند برای استفاده از سرویس مدارس الزامی است.

وی افزود: تاکنون بیش از 220 هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیای دانش‌آموزان در این سامانه ثبت شده است.**

ضامنی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در سامانه سپند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، از والدین دانش‌آموزان خواست برای ثبت‌نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود به آدرس https://irtusepand.ir مراجعه کنند.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با بیان اینکه ثبت شرکت‌ها و پیمانکاران متقاضی حمل و نقل دانش‌آموزی در سامانه فعال شده است، گفت: از 25 خرداد تا پایان مرداد نیز ثبت‌نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و توسط شهرداری‌ها تأیید می‌شود.**

وی در پایان افزود: در سامانه سپند، اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.**

این خبر برای خانواده‌هایی که تاکنون موفق به ثبت‌نام فرزندانشان در سرویس مدرسه نشده‌اند، مسرت‌بخش خواهد بود.

امیدواریم با استفاده از این سامانه، شاهد نظم و انضباط بیشتر در سرویس‌دهی مدارس و همچنین ارتقای سطح ایمنی دانش‌آموزان در مسیر رفت و آمد به مدرسه باشیم.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *