خانه » تشدید اختلاف میان سران تل‌آویو

تشدید اختلاف میان سران تل‌آویو

0

با ادامه حملات بی نتیجه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و عدم دستیابی به اهداف اعلامی، به نظر می‌رسد اختلافات درونی در میان سران تل‌آویو به شدت تشدید یافته است. عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، بنی گانتز، تصویری از خود را در تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل آویو منتشر کرده است. این مشارکت نشان از انعکاس ناپایداری‌ها در مقامات بالاتر رژیم دارد.

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست

مشارکت کنندگان در این تظاهرات، با سر دادن شعارهایی علیه نتانیاهو، از برکناری این وی و برگزاری انتخابات زودهنگام خواستار شدند. آن‌ها تأکید دارند که باید اسرای صهیونیست را به کشور بازگرداند و مذاکرات با جنبش حماس را برگزار کند.

تداوم اختلافات در کابینه رژیم

گزارش‌های متعددی از تشدید اختلافات درونی در کابینه جنگی نتانیاهو به ویژه میان نخست‌وزیر و وزیر جنگ منتشر شده است. اعلام ترک جلسه کابینه جنگ توسط یوآو گالانتز، وزیر جنگ، نمایانگر عدم اتفاق نظر در این کابینه است.

نقش رسانه‌ها در افشای اختلافات

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده که گالانتز ترک جلسه را به دلیل عدم اجازه ورود مدیر دفتر خود به جلسه دلیل کرده است. این اتهامات نشان‌دهنده نقش رسانه‌ها در افشای اختلافات و ناهماهنگی‌های درونی است.

جلسات انفرادی و اعتراضات مردمی

گزارش‌ها از جلسات انفرادی میان نتانیاهو و گالانتز خبر می‌دهند که منجر به اختلافات ایجاد شده است. این اختلافات همچنین با اعتراضات مردمی همراه شده که خواستار تغییرات اساسی در رژیم هستند.

در روزهای اخیر، اخبار و گزارش‌های متعدد از تنش‌ها و اختلافات بین اعضای کابینه جنگی نتانیاهو در رسانه‌های صهیونیست منتشر شده است. این اوضاع ممکن است تأثیرات قابل‌توجهی بر آینده سیاسی رژیم صهیونیستی داشته باشد.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *