خانه » بیانیه وزارت خارجه در محکومیت اقدام تروریستی کرمان

بیانیه وزارت خارجه در محکومیت اقدام تروریستی کرمان

0

در بیانیه جدید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان به شدت محکوم شده است. این بیانیه به عنوان یک ردپای شجاعانه از وحدت و استقامت ملت ایران در مقابل جرم‌های تروریستی، مختصراً اقدام را به‌عنوان “رذیلت و دنائت دشمنان” نامیده و این اقدام را به‌عنوان سعی ناکام در خروج از بحران خودساخته محکوم کرده است.

تقویت وحدت ملت

بیانیه تأکید دارد که این جنایت تروریستی نه تنها وحدت ملت ایران را با آرمان شهید سلیمانی تقویت می‌کند، بلکه تحکیم بیش‌ازپیش همبستگی و انسجام ملت ایران را نیز ایجاد می‌کند. این اقدام به‌عنوان یک دلیل بر دوام اراده مردم ایران در مسیر آرمان‌های انقلابی اسلامی آورده شده است.

تلاش برای محاکمه بین‌المللی

وزارت امور خارجه در بیانیه خود اعلام کرده که دیپلماسی ایران، با استفاده از تمام ظرفیت‌های سیاسی، حقوقی و بین‌المللی، به‌منظور محکومیت جهانی این اقدام تروریستی و پیگرد آمران و مجریان آن تلاش خواهد کرد. این اقدام به‌عنوان یک حمایت قاطع از قوانین بین‌المللی و تحقق عدالت در حقوق بشر برجسته شده است.

تسلیت به خانواده‌ها

بیانیه شامل تسلیت به خانواده‌های شهدا و ابراز همدردی با ملت ایران در این لحظات دشوار است. وزارت امور خارجه در پایان بیانیه از درگاه خداوند متعال برای شهدای این حمله تروریستی علو درجات و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسألت می‌نماید.

با این بیانیه، جمهوری اسلامی ایران مجدداً نشان داده است که در مقابل هرگونه تهدید و تجاوز تروریستی، با وحدت و اقدام قاطع، خواهان حفظ امنیت و اقامت عدالت بین‌المللی است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *