خانه » بن‌بست ۳۰۰ میلیاردی در مسیر بازگشت قایدی به استقلال: آبی‌ها قید ستاره سابق خود را می‌زنند؟

بن‌بست ۳۰۰ میلیاردی در مسیر بازگشت قایدی به استقلال: آبی‌ها قید ستاره سابق خود را می‌زنند؟

0

حضور دوباره مهدی قایدی در استقلال منتفی شد؟ مبلغ نجومی انتقال، مانع از بازگشت ستاره سابق آبی‌ها به جمع شاگردان ساپینتو شد.

در حالی که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل استقلال برای بازگرداندن مهدی قایدی به این تیم منتشر شده بود، اما حالا مشخص شده است که مبلغ بالای این انتقال، مانع از نهایی شدن این قضیه شده است.

مذاکرات پیچیده و رقم نجومی:

طبق گزارش ایسنا، دستمزد فصل گذشته قایدی در شباب الاهلی امارات، یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بوده است. با توجه به افزایش احتمالی دستمزد او، استقلال برای جذب این بازیکن باید دستمزدی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به وی پرداخت کند.

علاوه بر این، باشگاه شباب الاهلی برای صدور رضایت‌نامه قایدی، رقم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار را طلب کرده است.

این یعنی استقلال در مجموع باید برای بازگرداندن قایدی، ۵ میلیون دلار هزینه کند که با احتساب نرخ روز دلار، رقمی معادل بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

سقف بودجه و چالش بزرگ استقلال:

با توجه به سقف بودجه ۴۲۵ میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم ۳۰۰ میلیاردی جذب کند، عملاً باید ۶۷ درصد از کل بودجه خود را صرف خرید یک بازیکن کند.

این موضوع چالش بزرگی برای استقلال به شمار می‌رود و به همین دلیل، نهایی شدن انتقال قایدی به این تیم بسیار بعید به نظر می‌رسد.

از دست دادن یک ستاره دیگر؟

با منتفی شدن انتقال قایدی، هواداران استقلال باید منتظر جذب ستاره‌های دیگری در نقل و انتقالات باشند.

البته باید دید که آیا مدیران این باشگاه می‌توانند با وجود محدودیت‌های مالی، بازیکنان مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیرند یا خیر.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *