خانه » رییسی دستور برکناری یک معاون وزیرِ متخلف را صادر کرد

رییسی دستور برکناری یک معاون وزیرِ متخلف را صادر کرد

0

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، سپهر خلجی، اعلام کرد که پس از گزارشی از سازمان امور اداری و استخدامی درباره کارسازی معاون یکی از وزارتخانه‌ها برای استخدام خارج از سازوکار قانونی، رییس‌جمهور دستور برکناری آن معاون وزیر را صادر کرده است.

معاون وزیر متخلف و تصمیم رییس‌جمهور

با توجه به گزارش ارائه‌شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی، رییس‌جمهور تصمیم به برکناری یک معاون وزیر گرفته است. این تصمیم به دلیل انجام استخدام خارج از چارچوب قانونی توسط معاون مذکور اتخاذ شده است.

تأکید بر رعایت سازوکارهای قانونی در استخدام

سپهر خلجی با ابراز نگرانی از کارسازی معاون وزیری برای استخدام نیروهای جدید خارج از مقررات قانونی، اعلام کرد که این تصمیم به‌منظور حفظ شفافیت و رعایت اصول و مقررات استخدام در دستگاه‌های دولتی اتخاذ شده است.

تشکر از گزارش رئیس سازمان امور اداری و استخدامی

خلجی در ادامه اظهارات خود، از گزارش رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تشکر کرد و بیان کرد که حفظ شفافیت و اعتبار دستگاه‌های دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برکناری به عنوان پاسخ به کارسازی نامناسب

تصمیم به برکناری این معاون وزیر به‌عنوان یک پاسخ قاطع به اقدامات کارسازی نامناسب در استخدام، نشان‌دهنده تأکید دولت بر احترام به قوانین و سازوکارهای قانونی در امور اداری و استخدامی است.

تأکید بر تصمیمات شفاف و عدالت‌محور دولت

اعلام این تصمیم نشان از تصمیمات شفاف و عدالت‌محور دولت در راستای بهبود مدیریت منابع انسانی و ارتقاء کیفیت خدمات دستگاه‌های دولتی دارد. این تدابیر به منظور تسهیل در حاکمیت و بهبود اداره کشور اتخاذ می‌شود.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *