خانه » باند سارقان احشام عشایر در شیروان دستگیر شدند

باند سارقان احشام عشایر در شیروان دستگیر شدند

0

در یک عملیات موفق، انتظامیان شهرستان شیروان توانستند باند سارقانی که به صورت گروهی به سرقت از ۱۲۰ راس دام اقدام کرده بودند را دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شهرستان شیروان این خبر را اعلام کرد.

بررسی جزئیات و مشخصات باند سارقان

سرهنگ مجید یگانه‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان شیروان افزود: پس از بروز چند حادثه سرقت احشام در مرزهای شیروان، تصمیم به بررسی جزئیات این وقایع گرفتیم. با اجرای بررسی‌های دقیق و مطالعه بانک‌های اطلاعاتی، ۶ نفر از سارقان با پیشینه جنایی مشخص شدند.

دستگیری در دو عملیات متفاوت

بر اساس اطلاعات فرمانده انتظامی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان شیروان با هماهنگی موفق به دو عملیات جداگانه دستبرد زدند و توانستند این باند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

اقرار به ۱۲۰ سرقت احشام

یگانه‌پور اظهار کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی، به سرقت ۱۲۰ راس دام از عشایر مرزنشین ارزش ۲۰ میلیارد ریال اقرار کردند. وی از جزئیات این سرقت‌ها نیز توضیحاتی ارائه داد.

اهمیت هشدارها و استفاده از تجهیزات ایمنی

نهایتاً، فرمانده انتظامی به اهمیت توجه شهروندان به هشدارهای پلیس و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب اشاره کرد. او خواستار همکاری مردم در گزارش هر گونه فعالیت مشکوک به پلیس شد و تأکید کرد که انتظامیان با افراد مجرمانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

پیام انتظامی به شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان به شهروندان خود خاطرنشان کرد که اخبار و اطلاعات مربوط به افراد و وقایع مشکوک را به شماره ۱۱۰ گزارش دهند و همچنین از اخبار پلیس مطلع شوند. این تدابیر با همکاری مردم به تضمین امنیت و آسایش شهروندان کمک خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *