خانه » بارش ۸۵ میلی متری باران در رامیان در پی بارش های اخیر

بارش ۸۵ میلی متری باران در رامیان در پی بارش های اخیر

0

رامیان- رییس گروه مطالعات آبهای سطحی شرکت آب منطقه‌ای گلستان اعلام کرد که میزان بارش ۸۵ میلی متری باران در ایستگاه رامیان حوضه گرگانرود به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر ثبت شده است.

تاثیر بارش در سایر نقاط حوضه‌ها

ایمان کریمی با گزارش مقادیر بارش در سایر ایستگاه‌های حوضه آبریز گرگانرود افزود: در ایستگاه محمد آباد کتول ۷۹ میلی متر، ایستگاه تنگراه ۷۲ میلی متر و ایستگاه گالیکش ۶۵ میلی متر باران ثبت شده و همچنین در ایستگاه‌های دشت شاد و نراب حوضه گرگانرود به ترتیب ۲۱ و ۱۸ سانتی‌متر برف سنجیده شده است.

وضعیت حوضه‌های دیگر

رئیس گروه مطالعات آب‌های سطحی شرکت آب منطقه‌ای گلستان اظهار کرد: در حوضه آبریز قره سو نیز میزان بارش در ایستگاه‌های گرگان ۴۱، زیارت ۳۳.۵، سیاه آب ۳۱.۲ و شصت کلاته ۳۱ میلی متر باران بوده و همچنین مقدار برف در ایستگاه درازنو به ۳۸ سانتی‌متر رسیده است.

وضعیت حوضه آبریز خلیج گرگان

وی در ادامه از بارش در حوضه آبریز خلیج گرگان اطلاع داد: در ایستگاه‌های وطنا ۱۵، باغو ۲۱ و شاهکوه حوضه نکارود به ترتیب ۱۵، ۲۱ و ۱۱ سانتی‌متر باران و برف سنجیده شده است.

این گزارش نشان‌دهنده تأثیر مثبت بارش‌های اخیر بر وضعیت مناطق مختلف حوضه‌های آبی است و نشانگر بهبود وضعیت آبی منطقه می‌باشد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *