خانه » انگلیس در درام آخر، لاله‌های نارنجی را پژمرده کرد!

انگلیس در درام آخر، لاله‌های نارنجی را پژمرده کرد!

0

شب گذشته، ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک آلمان شاهد داستانی دراماتیک در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 بود. در این دیدار، تیم‌های ملی فوتبال هلند و انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت، این انگلیس بود که با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

بازی با گل زودهنگام ژاوی سیمونز، هافبک جوان هلند، آغاز شد. او در دقیقه 7 با یک شوت تماشایی، دروازه انگلیس را گشود و لاله‌های نارنجی را پیش انداخت.

اما انگلیس که نمی‌خواست به این سادگی تسلیم شود، در دقیقه 18 صاحب یک ضربه پنالتی شد. هری کین، کاپیتان باتجربه سه شیرها، پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه‌ای دقیق، کار را به تساوی کشاند.

دو تیم در ادامه بازی، حملات زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند، اما نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند. بازی تا دقایق پایانی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید که به وقت اضافه کشیده خواهد شد.

اما در دقیقه 93+3، اتفاقی غیرمنتظره رخ داد. جوشوآ زیرکزی، هافبک جوان انگلیس، با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، دروازه هلند را گشود و گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

با این پیروزی، انگلیس راهی فینال یورو 2024 شد تا در دیداری جذاب به مصاف اسپانیا، قهرمان دوره قبلی، برود. این دیدار، یکشنبه 24 تیرماه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

هلند که در این دوره از رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داده بود، با حسرت از دور رقابت‌ها کنار رفت. لاله‌های نارنجی باید منتظر فرصتی دیگر برای رسیدن به جام قهرمانی اروپا باشند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *