خانه » اختصاص یک کاروان حج عمره اهل سنت به کرمانشاه

اختصاص یک کاروان حج عمره اهل سنت به کرمانشاه

0

در گامی مهم برای تسهیل حضور زائران اهل سنت در مناطق مقدس، مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه، آقای سعید کریمی خو، اختصاص یک کاروان حج عمره به این استان را اعلام کرده است.

اطلاعات بیشتر در مورد کاروان جدید حج عمره

در گفت‌وگویی با خبرنگاران، آقای کریمی خو اظهار داشت: “با انجام پیگیری‌های لازم، موفق به اختصاص یک کاروان جدید با ظرفیت ۹۰ نفر برای زائران اهل سنت در استان کرمانشاه شده‌ایم.”

او افزود: “زائران عزیز می‌توانند از طریق سامانه‌ی omreh.haj.ir اقدام به ثبت‌نام اولیه و رزرو در این کاروان نمایند. این فرصت از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۷ دی ماه قابل دسترسی است.”

قیمت‌ها و شرایط ثبت نام

مدیرکل حج و زیارت استان توضیح داد: “این کاروان جدید برای عمره‌ی مفرده با گروه قیمتی ۴۲ میلیون و ۷۴۵ هزار ریال برای ثبت نام در اختیار هموطنان قرار گرفته است.”

آقای کریمی خو افزود: “ثبت نام در این کاروان از طریق شرکت زیارتی ندای ثقلین امکان‌پذیر است.”

اخبار تکمیل ظرفیت

همچنین، اطلاع رسانی شد که در روزهای گذشته، چهار کاروان دیگر نیز به استان کرمانشاه اختصاص یافته بودند که با استقبال عالی زائران، ظرفیت آن‌ها تکمیل شده است.

با این تدابیر، امکانات رفاهی و خدمات بهتری برای زائران اهل سنت در استان کرمانشاه فراهم می‌شود و این تصمیمات می‌توانند به ترقی در رتبه‌بندی و جذب زائران در مقایسه با سایر وب‌سایت‌ها کمک کنند.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *