خانه » عملیات احداث کارخانه‌های پوشش ورق گالوانیزه ورنگی درکرمان آغاز شد

عملیات احداث کارخانه‌های پوشش ورق گالوانیزه ورنگی درکرمان آغاز شد

0

عملیات احداث دو کارخانه پوشش ورق‌های گالوانیزه و رنگی در کرمان با اعتباری قابل توجه و با حضور مقامات محلی آغاز شده است. این پروژه‌ها به تقویت بخش صنعتی استان و ایجاد فرصت‌های شغلی کمک خواهد کرد.

جزئیات پروژه‌های صنعتی در کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دو کارخانه برای تولید ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و ورق‌های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال در نظر گرفته شده‌اند. این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی اجرا خواهند شد.

تأثیرات اقتصادی پروژه‌ها بر استان کرمان

امیر حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، در مراسم آغاز این پروژه‌ها اشاره کرد که این اقدامات به تقویت جایگاه استان در عرصه‌های صنعتی و کسب و کار کمک می‌کنند. وی تأکید کرد که کرمان به سمت توسعه صنعتی حرکت می‌کند و این امر به ارتقای رتبه کسب و کار استان منجر خواهد شد.

توسعه زیرساخت‌های صنعتی در کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان همچنین به توسعه زیرساخت‌های صنعتی در استان اشاره کرد و از احداث شهرک خورشیدی خبر داد که به تقویت بخش انرژی‌های تجدیدپذیر در استان کمک می‌کند.

این اقدامات بخشی از تلاش‌های استان کرمان برای تقویت بخش صنعتی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است. با توجه به ظرفیت‌های فراوان استان در حوزه‌های معدنی و صنعتی، انتظار می‌رود که این پروژه‌ها تأثیرات مثبتی بر اقتصاد منطقه‌ای و ملی داشته باشند.

با احترام ، مجله خبری روز انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *