خانه » آیت الله عبدالنبی نمازی درگذشت

آیت الله عبدالنبی نمازی درگذشت

0

آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پس از تحمل یک دوره بیماری، در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ به رحمت خدا پیوست. وی به عنوان یکی از چهره‌های برجسته حوزه علمیه و سیاست در ایران شناخته می‌شود.

آیت‌الله نمازی: عمری در خدمت دین و ملت

آیت‌الله نمازی طی سال‌های حیات خود به ترویج دین و فعالیت‌های علمی و سیاسی پرداخت. او علاوه بر عضویت در مجلس خبرگان رهبری، به عنوان یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز فعالیت می‌کرد و نقش مهمی در تحولات فکری و دینی کشور ایفا کرده است.

پیام‌های تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله نمازی

در پی درگذشت آیت‌الله نمازی، پیام‌های تسلیتی از سوی شخصیت‌های حوزوی، سیاسی و مردمی منتشر شده است. این درگذشت موجی از اندوه و تأسف را در میان جامعه دینی و سیاسی ایران به دنبال داشته است.

برگزاری مراسم تشییع و تدفین

جزئیات مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله نمازی متعاقباً اعلام خواهد شد. انتظار می‌رود که این مراسم با حضور گسترده علما، مسئولین و مردم برگزار شود و به مناسبت این ضایعه بزرگ، احترام و تکریم شایسته‌ای به این عالم دینی ابراز گردد.

یادبود آیت‌الله نمازی: خدمتگزاری به دین و ملت

آیت‌الله نمازی به عنوان یکی از چهره‌های برجسته دینی و سیاسی کشور، همواره به خدمتگزاری صادقانه به دین و ملت ایران پرداخته و نقش مهمی در حفظ و ترویج معارف دینی داشته است. او با درگذشت خود، یاد و خاطره‌ای پربار و الهام‌بخش برای نسل‌های آینده به جا گذاشته است.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *