خانه » آمریکا حمایت از تل‌آویو را متوقف کند تا امنیت به منطقه بازگردد

آمریکا حمایت از تل‌آویو را متوقف کند تا امنیت به منطقه بازگردد

0

تهران – وزیر امور خارجه کشورمان، حسین امیرعبداللهیان، در یک اظهارنظر جدید به سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه انتقاد کرد و خواستار توقف حمایت این کشور از تل‌آویو شد. امیرعبداللهیان معتقد است که این توقف می‌تواند به بازگشت امنیت به سراسر منطقه منجر شود.

تحسین اقدامات یمن در مقابله با نسل‌کشی رژیم اسرائیل

وزیر امور خارجه ایران تحسین کردگان اقدامات یمن در حمایت از زنان و کودکان غزه و مقابله با نسل‌کشی رژیم اسرائیل را ابراز کرد. امیرعبداللهیان این اقدامات را قابل تحسین دانسته و آن را نمونه‌ای از مقاومت مردمی در برابر سرکوب و نابخردی رژیم تل‌آویو خواند.

پیشنهاد تغییر راهبرد آمریکا: حمایت از امنیت منطقه‌ای

امیرعبداللهیان پیشنهاد داد که به جای حملات نظامی به یمن، آمریکا باید راهبرد خود را تغییر دهد و به صورت همه‌جانبه نظامی و امنیتی با تل‌آویو همراهی کند. این اقدام به نظر وی می‌تواند به بازگشت امنیت به سراسر منطقه کمک کند.

پایبندی صنعا به امنیت دریایی و کشتیرانی

وزیر امور خارجه ایران با بیان پایبندی صنعا به امنیت دریایی و کشتیرانی، اهمیت استقرار امنیت در مناطق دریایی را تأکید کرد. امیرعبداللهیان خواستار ایجاد یک تازه‌ترین راهبرد در قبال منطقه شده و ترکیب متفاوتی از اقدامات نظامی و امنیتی را به‌کار گیری کند.

جلب حمایت بین‌المللی برای تغییر در سیاست‌های آمریکا

وی از جوامع بین‌المللی خواست تا فشار بین‌المللی بیشتری به منظور تغییر در سیاست‌های آمریکا در منطقه اعمال کنند و تاکید کرد که توقف حمایت از تل‌آویو می‌تواند گام مهمی در راستای تحقق امنیت و آرامش منطقه باشد.

با احترام ، مجله خبری روز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *